Alvepia *happy mum* Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Nå krangler jeg med sykehuset for å komme meg inn å til en UL.... jeg skal vite sikkert i kveld. . . Tårene triller å sambo sitter i spania
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Er du sikker på at det er over? Blør du mye? Jeg føler veldig med deg, ville bare si deg det!
Rose69 Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Har du fått UL? Venter spent på hvordan dette går,Dimmalimm
Rose69 Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Sender en klem til deg oxo jeg :-) Så stusselig at sambo ikke er der hos deg.
Alvepia *happy mum* Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2009 Hei hei... Da har jeg kommet hjem fra sykehuset. Alt vi så der var en tom fostersekk. Den lå ennda litt høyt oppe i livmoren, men med den blødningen jeg har, og de klumpene som kommer så sier dette sitt.. Joda, blør rimelig kraftig, og mens smertene er kommet på plass... Så da melder jeg meg totalt ut herifra. Skal te gyn på torsdagen, ( hadde time da ) blir å dra bare for å sjekke at alt er kommet ut. Takker så utrolig mye for all støtten og tanker. Mange mange mange klemmer fra
Astra71 - tvillingmor Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Nei nei nei, dette var ufattelig trist!! Vet ikke hva jeg skal si...Dette må være utrolig tøft, og skjønner godt at du melder deg ut. Jeg håper du kommer deg gjennom dette, og at samboeren din snart er tilbake hos deg. Jeg ønsker deg alt god, uansett hvor veien måtte gå videre. Trøsteklem fra meg
lillebie på`n igjen Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 huff så trist dimmalimm!! jeg føler virkelig med deg. Jeg ønsker deg lykke til videre, og at dere skal få babyen dere ønsker dere i fremtiden! klem fra
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 21. mars 2009 #8 Skrevet 21. mars 2009 Så ufattelig trist å høre! Ta deg tid til å sørge nå, jeg tenker på deg! Jeg vet det er vanskelig å tenke på nye forsøk nå, men hvis det blir flere, ta opp med legen Prednisolon. Jeg leste at de som har mange SA har god effekt av Prednisolon, fordi det hjelper kroppen til ikke å støte ut. Ønsker deg det aller beste for fremtiden, kjære deg!
Alvepia *happy mum* Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. mars 2009 En natt uten søvn, en hund på kennel, en hund bli med svigers til øya og siste valpen bli levert i morra. Så jeg håper på å kunne få igjen noe søvn etter hvert... Smertene er her enda, både fysisk og psykisk. Håper bare samboer kommer hjem fort som mulig, uansett kommer han på onsdagen. Ellers vet jeg ikke hvordan det går med meg:S
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 21. mars 2009 #11 Skrevet 21. mars 2009 Huff, dette var trist å lese :-( og i tillegg er samboeren din så langt unna, dette må føles veldig tungt for deg. Du har ikke en god venninne du kan søke støtte hos, som kan være hos deg? eller noen andre i familien? Det er ekstra vondt å være alene i sorgen. Hva er planen nå? skal du til ny kontroll? skal du ta flre blordprøver for å måle hcg? Jeg opplevde det samme som deg i januar. Satte inn to frysegg i Tromsø, testet positivt men konstatert MA i uke 7. Uken før hadde jeg småblødninger, men som gav seg fort, men jeg fikk komme med en gang på KK på NLSH (ser at du også er fra Bodø). Der mente det at det kunne være for tidlig, men jeg visste allerede da at det ikke var liv laga. Men for å være helt sikre så måtte jeg vente nesten en uke til på utskraping, men det var nå forsåvidt greit at de er helt sikre på at det ikke er noe liv der. Hcg verdien økte hele tiden, men ikke så mye som er ved et normalt svangerskap. Send meg gjerne er PM om du vil "prate". Klem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå