Bolla:) Skrevet 21. mars 2009 #51 Skrevet 21. mars 2009 vi gir alltid penger eller gavekort vi ) kommer til å ønske oss d selv også for det meste...
It's all about me Skrevet 21. mars 2009 #52 Skrevet 21. mars 2009 Greit å ønske seg penger, men det bør være i tilegg til en ønskeliste med ting også. Jeg synes ikke noe om å gi penger i bryllupsgave. Synes det man får/gir der skal være et minne om dagen man tar med seg gjennom livet. Skal man dra det enda lengre så setter jeg pris på de tingene jeg arvet etter mamma og pappa da de døde som de for evigheter siden fikk i bryllupsgave.
Lilith Skrevet 21. mars 2009 #53 Skrevet 21. mars 2009 Vi ønsket oss penger til vårt bryllup, og de fleste ga oss det. Vi hadde veldig dårlig råd, og pengene vi fikk gikk til en flott 2-ukers bryllupsferie i Skottland :-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. mars 2009 #54 Skrevet 21. mars 2009 Jeg er av den typen som ikke liker å gi penger i gave, men liker å få..... Men synes likevel det blir litt feil å gi penger til et bryllup, da er det bedre med eks gavekort på et senter eller reise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå