Gå til innhold

Bassengtrim for gravide i Tromsø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Bare lurte på om det er noe interesse for å starte opp bassengtrim for gravide igjen etter påske og ut juni?

Har mulighet å leie varmtvannsbasseng, men det er kun mulig på fredager på ettermiddag ca. kl 1600, slik det ser ut. Det er vel en litt upassende tid for folk flest, eller hva tror dere?

Tilbudet har vært veldig populært før og gikk over 5x per kurs, med mulighet for forlengelse.

Selv er jeg på tampen av min permisjon og kan godt tenke meg litt vannaktiviter med store og små mager igjen.

Bare send meg en pm hvis det er behov for mer info.

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg litt bassengtrening i de 4 månedene jeg har igjen av svangerskapet! Har gått på det før og det var veldig bra. Helt supert når man plages litt med bekkenet og ikke kan stå og hoppe på Sats.Tror nok flere vil være interessert hvis det starter opp. :)

Skrevet

Jeg er også med :-) Bekkenet mitt trenger dette tror jeg..

Har forsøkt å sende pm før påske, men fikk ikke svar på den..

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, nå er det jo slik av Elisabethsenteret blir solgt og de tar ikke inn nye aktiviteter, men jeg håper at man kan satse på noe vanntrim etter sommer, fra juli-august f.eks. Så beklager dere som har vært interessert og lykke til med fødsel.

Er fortsatt interessert om det evt. er noen der ute som kan tenke seg det etter sommeren.

• 5 uker senere...
Skrevet

Hei

Dette høres veeldig interessant ut. Ser etter her om det kommer mer info. Har termin i slutten av sept, så svømming i aug, sept passe flott.

Skrevet

jeg kan også være interresser, var på bassengtrim i forrige svangerskap

Skrevet

Hei, ja alle venter med spenning hvem som blir den nye eieren av Elisabethsenteret og om de da har planer om å leie ut bassenget til eksterne.

Ser ellers at det treffes mange gravide på Stakkevollan på mandager-senkveld. Vet ikke om dette er noe "treff" eller bare tilfeldig, men det er nå i all fall en alternative til vanntrim. Syns det er veldig behagelig atmosfære disse kveldene, og relativ lite folk.

• 2 uker senere...
Skrevet

æ e kjempeinteressert i bassengtrim for gravide. hadde vært supert å vært med på d!

Skrevet

Hei, har nå kontaktet de nye eiere ved Elisabethsenteret og det ser sånn sett lovende ut med trim i basseng fra august, så nå er det bare å melde sin interesse, evt. sende meg en pm.

Skrevet

Hei

Fra aug. hadde det vært deilig med bassengtrim -for å komm ei litt bedre form. Hvor melder jeg med på til deg, Charlbaby?

Skrevet

Hei,

hvis alt går bra så blir det fra ca. medio august på tirsdager et kurs 16-17 og et 17 -18. Så dere som er interessert, vennligst send meg en PM med navn, tel og e.post og hvilken tid dere ønsker. Da kan dere også få mere info vedr antall ganger og pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...