3 søte små Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hva er kjangsen for å bli gravid så lenge før? Og hva ble kjønnet? Takk for svar! Ha en fortsatt fin helg!!
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 E vel størst sannsynlighet for å få jente når du har sex 4 dager før. Sæden overlever jo i 5 døgn og guttesædcellene er sprekest, men ikke de som lever lengst. Jentesædcellene er mest levedyktig og skal være mest av de igjen da. Bare sånn som jeg har lest da! Men for å si det sånn prøvde vi å "lage" (thihi) jente denne gangen med denne teorien, men vi venter gutt vi! Så man kan jo alltids prøve, men det blir no det det blir uansett... Vi skulle bare ha 2 barn, så no blir det "meg og gutta" Og jeg synes det blir kjempestas! Gleder meg såå til gutt nr. 2 kommer..
Magdalena81 Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Vi hadde sex 3 dager før eggløsning, de var faktisk den eneste dagen vi hadde mulighet til å ha sex akkurat den måneden...og da ble jeg gravid med en jente;-) Gleder meg til å møte vesla snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå