Gå til innhold

Dere som er på utkikk etter en ny (brukt) vogn

Anbefalte innlegg

Bare tenkte jeg kunne nevne www.blocket.se

Det er sveriges sitt svar på finn.no. Der legges det ut mange flere vogner enn på finn hver dag, og siden de er til bruktpris som på finn, men svenskekrona er så lav kan det være mye å spare.

Svenske posten tar ca 600 for å sende en vanlig stor barnevogn, så det er fortsatt en del å spare iforhold til finn:)

Fortsetter under...

Det avtaler dere jo dere imellom, som på finn. Jeg har ikke kjøpt vogn, men har kjøpt softbag, vi ble da enige om oppkrav. Kjempekjipt for henne om jeg ikke hadde hentet da, måtte jo betalt utenlandsporto 2 ganger. Så vet ikke om alle vil syns det er like greit.

Mulig de har en samme type ordning som finn sitt betalingssystem, det sjekket jeg aldri, men det står sikkert pås idene!

Annonse

Jeg tror man kan søke på hele landet, på den svenske siden.. Jeg leter etter en buggster s, og har gjort det lenge *snufs*

Zett.no har noen annonser, men stort sett ligger varene begge steder harjeg erfart. (ang flere steder enn finn.no i norge)

man kan søke hele landet samlet, og etter søkeord, feks kun teutonia, oth osv. som på finn.

Nei oppkrav er selvsagt heller ikke 100pst sikkert, det er det heller ikke i norge om man bestiller fra finn.

aner ikke om danske sider desverre. av andre norske sider har vogndilla.no og nybaktmamma.no markedsplasser hvor medlemmer annonserer gratis:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...