Lovise Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Vi har tvillinger på 1 år og vi har fått beskjed om at vi trenger ny vogn med ekstra støtte på den ene siden. Tvilling 2 er motorisk forsinket med risiko for CP og trenger litt ekstra støtte rundt bekken og rygg. Er det noen her som har erfaringer med slike vogner?
Joikaboll@ Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Har ikke erfaringer med tvillingvogn, men enkeltvogn. HMS har mange typer tilleggsutstyr som kan gi vogner ekstra forsterkninger eller støtter. Og veit sikkert hva dere trenger. Men utvalget av tvillingvogner og vogner generelt er ikke størst via HMS. Tror også dere kan søke om å få utbedret egen vogn.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Har to forslag til deg: http://www.handicare.no/handicare/pages/Product____2179.aspx?epslanguage=NO http://www.handicare.no/handicare/pages/Product____154329.aspx?epslanguage=NO Begge disse to kommer med tilleggsstøtter. Selv har jeg en axiom1 enkelvogn. Husk på at når du søker HMS om vogn så søk/krev full pakke: Vogn, puter, regntrekk, myggnetting og vognposer. Vær like smart som meg; Søk på Axiom sine Axiom2 poser. De er 125cm, råvarme og du kan bruke dem til ungene er i hvert fall år. Dessuten får du disse varmeposene til odel og eie i motsetning til vogna.
Lovise Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2009 Takk for svar! Jeg har sett på de vognene, men jeg ville så gjerne ha ungene mot meg slik vi har i emmaljungaen vår. Ser ut som det kan bli vanskelig. Ja, jeg skal huske på å søke om full pakke. Takk for tipset.
Lovise Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2009 Jeg skal undersøke om vi kan få utbedret vogna vi allerede har. Jeg er veldig fornøyd med den så det hadde kanskje vært det enkleste. Samtidig er den veldig tung så her må jeg nok i tenkeboksen litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå