Gå til innhold

Bare meg som synst tedtvinneren City cross er stygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan godta store vogner a'la duo edge og simo da de har et klassisk preg. Og moderne vogner med 3 og 4 hjul.

Men city cross og til dels vanlig mistral ser ut som de er pressa sammen. Alt for lave. Synst de er utrolig lite stilig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det vel ikke utseende som er utslagsgivende hos meg... den er veldig praktisk, stor plass men samtidig liten og lett. :-)

Skrevet

Enig i at den er stygg, men jeg har mistral(ikke 09-modellen, den har alt for mye tek i kalsejen, ser ut som et romskip) og syns nå den er knallfin;)

Men også enig i at utseende ikke er avgjørende. Da hadde jeg nok eid s3 eller oth gitt.

Skrevet

Nei jeg syns ikke den er stygg! Ikke den aller fineste jeg har sett, liker ikke de plast felgene, men laaangt ifra stygg! At barnet derimot sitter litt for lavt nede er jeg enig i.

Skrevet

enig syns den ikke er fin..

jeg skal nu uansett ha en tautonia liten og praktisk og fin =)

selv om den fikk stryk...

Skrevet

Jeg synes det er ganske behagelig at barnet sitter lavt jeg, for jeg er ganske liten ;-)

Skrevet

Mistral S? Hvorfor fikk den stryk egentlig? Forstod ikke helt det der... Er det noe "alvorlig" liksom? De skrev at Mistral S er en bestselger, men det ligger jo nesten ingen inne på finn.no....er ikke det litt rart om det er så mange som har den?

Skrevet

Tror ikke det er noen krise. Bare pass på at ting klikker på plass og ikke slipp vogna så tror jeg du og mini er HELT trygge. :-) Kos deg og god tur!

Skrevet

Jeg syns den er kjempefin jeg :)

Syns derimot trehjulinger og vogner med små framhjul ser litt dumme ut...

Godt vi er forskjellige alle mann :)

Skrevet

Emmaljunga er ikke favoritten min, men city cross er mye finere enn de digre duovognene, de ser jo ut som store rullende kiosker når de kommer trillende, ser jo nesten ikke eieren av vogna!

Noen har sammenlignet de med likvogner har jeg lest, og skjønner sammenligningen.

Liker best 3hjulinger jeg da, smaken er som baken :)

Skrevet

Liker emmaljunga citycross kjempe godt, synes de er kjempe flotte! Synes trehjulinger ser rare ut jeg. Godt vi er forskjellige. =)

Skrevet

Og jeg syns 4 hjulinger er det aller fineste, hehe. Oth er jo stilig, men syns likevel simo duo og emmaljunga mondial er finere. De er klassiske og koselige, nydelige rett og slett og veldig baby aktig. Syns også brio happy er fin.

Skrevet

"rullende kiosker" og "likvogner". Det er det mest tullete innlegget jeg har lest, kjenner jeg blir skikkelig provosert!!!!

Skrevet

Haha.... jeg skjønner godt hva du mente når du mente likvogner....

Jeg synes kalesjen på simovognen ligner på en sånn amerikansk kjerre de hadde på prærien. kanskje simo er inspirert av huset på prærien....

Skrevet

Helt i orden å ha ulike meninger om hva som er fint og ikke på barnevogner. Men å sammenligne en vogn man har søte små oppi med en vogn man har lik i, synes jeg blir for drøyt.

Skrevet

Jeg synes City cross er fin den, og med bag er den faktisk utrolig stilig :)

Skrevet

Vel, konklusjonen blir nok at vi har forskjellige meninger om denne vogna - som om alle andre. :-) Hadde vi ikke hatt det hadde vi vel alle hjult rundt med samme vogn. :-) Selv har jeg Emmaljunga Edge, og synes den er både fin og veldig god. :-)

Skrevet

Hva er problemet med at vognene er lave egentlig? Synes det praktisk jeg når mini hopper ut og inn selv uten å ramle for langt ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...