♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Vi reiser til syden neste torsdag og jeg hadde mulig en SA forrige søndag, bør jeg være redd for infeksjoner på turen med tanke på bading og slikt?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hvor langt var du på vei? Da jeg mistet 5+5 opplevde jeg det som en kraftig mens, og blødde i ca 1 uke. Jeg levde som "normalt" (det var trist og psykisk tungt), men tok ingen forhåndsregler.
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2009 I uke 6 og 7 fant ikke gyn noen ting, så da trodde jeg at det ikke var noe da. Men fikk så kraftig blødning og gynekolog på sykehuset sa at symptomene jeg hadde kunne tyde på at jeg hadde en SA. Hadde veldig smerter som da jeg hadde endometriosecyster, bare at de største smertene kom med 5-10 min gjevne mellomrom. Så da dette kom var jeg vell nesten 9 uker... Syntes det var skikkelig ekkelt å få så mye forskjellige beskjeder, ''det er en SA du sansynligvis har hatt'' og ''jeg kan ikke finne noe foster, så du er nok ikke gravid''. Vet ikke hva jeg skal kunne forholde meg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå