Alvepia *happy mum* Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 nettopp vært på do da jeg oppdaget ferskt blod i truseinnlegget.... ligger opp med beina og drikker babyklister for harde livet vil bare skrike...
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Min veninne hadde småblødninger av og til under svangerskapet, og alt gikk fint! Det kan veldig godt være sånn med deg også!
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Min veninne hadde småblødninger av og til under svangerskapet, og alt gikk fint! Det kan veldig godt være sånn med deg også!
Alvepia *happy mum* Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2009 håper det går over likefort ja..... vil ikke blø....
finetine Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Å så utrolig slitsomt for deg...................uff hvorfor kan du ikke bare få lov til å nyte graviditeten!!?? Men ikke fortvil, det kan gå veldig bra likevel.Flere på jobben som har blødd endel/mye under svangerskapet, og det har gått fint. Men de har måttet ta det veldig med ro da, ikke bære,ikke løfte og ikke kle på de andre barna sine ol............. Lykke til klem fra
Alvepia *happy mum* Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2009 nei no bli æ liggende... begyn å bli så lei nå...
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Huffda, det har virkelig vært en følelsesmessig karusell for deg dette... vi får krysse alt vi har for at blødningen stopper og at det er helt ufarlig. Mange opplever jo ufarlige blødninger i begynnelsen så dette kan gå helt fint, Dimmalimm. Men skjønner redselen din... Tenker på deg!
finetine Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Det skjønner jeg så godt!!! Hadde du visst at utfallet ble positivt så hadde det vært lettere å kjempe, men når man ikke vet er det bare en stor belastning............. Ikke så mye jeg kan si for å muntre deg opp, kanskje en skikkelig morsom/koselig film hadde vært noe? Hjelper på mitt humør som regel:o)......... "I dine sko" er enn sånn herlig film,eller "Mamma Mia" da men den har du sikkert sett ........... Opmuntringsklem
lillebie på`n igjen Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 jeg krysser fingra for deg !!! virkelig!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 Uff, uff, uff. Håper dette går bra, og at det bare er småblødninger. Uansett, å ha det sånn er en nervepåkjenning. Ikke gi opp håpet!
Alvepia *happy mum* Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. mars 2009 ligger her med kraftig kvalme, onde puppa og en buldranes mage ( mye luft ). Men starten på denne blødningen er likens som sist gang når vi mistet. men jeg håper jo på det beste for det.
Rose69 Skrevet 20. mars 2009 #12 Skrevet 20. mars 2009 Skjønner du er engstelig.Hva er det ikke man skal gjennom?! Huff.Men mange blør under et svangerskap, faktisk i flere uker. Krysser fingre & tær,Dimmalimm-vennen Klem
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #13 Skrevet 20. mars 2009 Hei vil bare si at jeg bødde i forrige svangerskap (IVF) og dette (frys) Har til nå blødd kanskje 10 ganger i dette svangerskapet og er 18 uker på vei. Har hatt flere store blødninger med smerter og klumper (koagler) men babyen har klort seg godt fast. Hos meg har blødningene stoppet opp etter max 1 døgn, for så å bare komme noe brunt i et par dager. Den gangen jeg mistet økte blødningen på og gav seg ikke. Det er grusomt nervepirrende og slitsomt å blø, men VELDIG mange går det kjempebra for. Kan du få en ul, eller er det for tidlig? Masse lykke til ,skal krysse fingene for at spiren vokser fint inni magen din!
Alvepia *happy mum* Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 20. mars 2009 er i dag 5 +4 bare... det vil si at jeg er i min 6 uke. har kontakt me gyn på sykehus, men ho villa itj ha mæ inn.. men ble det verre eller smerter skulle æ ringe tebake...
lindynatt Skrevet 20. mars 2009 #15 Skrevet 20. mars 2009 Hei, går du på crinone elelr progestan kapsler? Disse kan irritere slimhudene slik at det oppstår blødning. Bra du tar det helt piano, hvis du går på crinone, øk gjerne dosen, det skader uansett ikke.. Krysser fingrene
Alvepia *happy mum* Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 20. mars 2009 går på progrestan. . . .
elmaaani Skrevet 20. mars 2009 #17 Skrevet 20. mars 2009 Heia! Jeg gikk(går) også på progestan. Jeg blødde hele uke 6.. deretter slutta det og så fikk jeg en styrtblødning i uke 8 (men denne ga seg etter noen minutter) Da jeg spurte de på snartmamma var vi 3 av 4 som blødde hele uke 6.. hva det er med denne uka vet jeg ikke, men det virker helt normalt at du blør... Så lenge du ikke har sterke smerter eller det kommer klumper er det som regel "ok"! Masse lykke til! Bare PM meg dersom det er noe jeg kan hjelpe deg med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå