Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hva slags madrass bruker dere i sprinkelsengen? og hvor har dere kjøpt og hva kostet den? Takk takk :-)))
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. mars 2009 Sorry jenter, jeg er jo på feil forum, herregud er det mulig!!!!!!! Beklager på det sterkeste.. skulle inn her og se etter gamle kjente om hvordan det gikk, så tenkte jeg jo at jeg skulle høre om spm mitt når jeg første var pålogget men ikke her da vettu.. Hilser til gamle kjente jeg når jeg første er her og dummer meg ut..
Sarah70-har 2 gull Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Ha-ha! Ja, det var en uvant overskrift! Men når du først spør: Gullungen vår har ikea-madrass med overmadrass. Koster rundt 4-500. Håper alt står bra til med deg og prinsen! Sikkert ikke verst å ha permisjon i vårsola :-D Kos deg!
Rose69 Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Hehe...ammetåke, eller? hihi. Alltid kos å høre fra deg vettu.Koooooooooooooooooooos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå