WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 20. mars 2009 #26 Skrevet 20. mars 2009 Jaaaaa ) Og jeg syns det er litt deilig at vi savner hverandre, det er heldigvis ikke bare enveis ;o) (...og vi har vært sammen i 8 år)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. mars 2009 #27 Skrevet 20. mars 2009 ja ))) savner han når jeg er bortreist også, og ha savner meg:) hehe... godt å føle litt på det av og til:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. mars 2009 #28 Skrevet 20. mars 2009 vi har forretsen vært gift i 4 år:)
Tøysetipp Skrevet 20. mars 2009 #29 Skrevet 20. mars 2009 Savnet eksen veldig i perioder, men vi hadde avstandsforhold. (Nord-Norge/Østfold) Liker ikke å innrømme det, men ja jeg var på grensen til patetisk. Det var en dyp forelskelse, den eneste sågar. Sukk.. Nå tror jeg liksom jeg skal kunne holde ut en helg altså. Jeg er vant til å være alene og det blir veldig lite trivelig om dagene skal bli brukt til surmuling. Prøv og tenk at det er godt å ha noen å savne. Fattig trøst, men sleng deg nå i vei med husarbeid, men unn deg litt kos også.-)))
Anne-B. Skrevet 20. mars 2009 #30 Skrevet 20. mars 2009 Nei. Men hans fravær merkes. Syns det er godt å være litt for meg selv, men godt å få ham hjem og.
babyfrøken *mamma* Skrevet 20. mars 2009 #31 Skrevet 20. mars 2009 Ja!! Savnet han før også, men etter vi fikk baby har det blitt enda verre, hehe.. Er ikke kjempeofte han er borte da, men kan godt finne på å savne han når han er på jobb også... (",) Og vi har vært sammen i 3år. Synes det er koselig å savne kjæresten jeg!
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 20. mars 2009 #32 Skrevet 20. mars 2009 Neeeei,savner han ikke. Syntes det måtte ha vært absolutt helt nydelig og hatt en hel helg bare for meg selv. Gud,jeg misunner deg jeg;) hehehehehe. Vi har også vært sammen i 10år da....
Shamandalie Skrevet 20. mars 2009 #33 Skrevet 20. mars 2009 Ja! En natt, 14 netter, 1 mnd... har prøvd alle delene, å liker ingen av de,hehe. Er litt husredd jeg da... Vi har bodd sammen i 3 år nå, å satser på mange mange år til!
jordbær mathilda Skrevet 20. mars 2009 #34 Skrevet 20. mars 2009 Nei...syntes det er deilig med en helg alene jeg! Mannen her har tatt med seg de to eldste på hytta i helga,og jeg og lillemor koser oss hjemme:) Har vært sammen i snart 15 år, så en helg alene i ny og ne er bare deilig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå