Gå til innhold

savner dere kjæresten/mannen deres bare han er borte en helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er på guttetur og jeg går snart på veggen her. Begge barna mine er i tillegg hos faren, så jeg sitter her alene. Har masse husarb å gjøre men sitter bare og synes synd på meg selv. Vi er vant til å kose oss mye i helgene og alltid sammen... Nå er jeg alene helt frem til søndag!! Da kommer barna mine heldigvis hjem. Kjæresten kommer hit på tirsdag.... Snufs... er det helt patetisk eller er jeg ikke alene om å savne han med en gang han reiser??

Vi har kun vært sammen et halvt år da, så ting er jo fortsatt veldig rosa og rødt hvis dere skjønner? He he:-)

Kan ikke ta en tur til venninner heller,. for jeg MÅ virkelig få tatt litt husarb (les:ikke litt, har masse!)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Savner han bare han er borte en natt, jeg. Ikke at han er det ofte, men det har vel skjedd en gang eller to... hehe :) Sover fryktelig dårlig alene!

Og du, du har ikke såååå mye husarbeid at du ikke kan ta det idag, og venninder resten av helga ;)

Skrevet

ja! Men han er heldigvis sjeldent borte.

Skrevet

Litt småpatetisk..;-) Hva med barna? Savner du ikke dem?

Meeen....tenk en hel helg alene. Mye gøy du kan gjøre! Feks i kveld kan du lage deg noe godt og kose deg hjemme, sove lenge i morgen tidlig, bruke god tid på badet, ta en shoppingrunde, kafetur etc...Prøv å kos deg;-)

Skrevet

Nei,skal mere til for at jeg savner han. Men så har vi vært sammen i 8 år også da :-)

Syns det rett og slett er deilig når han er borte litt. Få litt pusterom. Men så er jeg vant med at han jobber borte da. Tidligere jobbet han borte 2 uker om gangen. Nå kommer han hjem hver ettermiddag,så det er en liten omvelting for meg:-) Men til det positive da:-)

Skrevet

Nå har mannen min pendlet til en annen by i ett år, så nå reagerer jeg ikke på at han reiser er borte lenger. Av og til er han borte 4 uker i slengen. Koser meg når jeg er alene og ingen å ta hensyn til jeg.

Men er litt verre nå etter at vi fikk gutten vår, men det er jo fordi han går glipp av så mye med han. Også er det litt tøffere å være alene med en liten hele døgnet.

Skrevet

Jo selvf savner jeg dem også! Men er vel litt mer vant med at de er borte annenhver helg siden det har vært sånn noen år. Så synes det kan være litt deilig med ei frihelg.. Men savner noen å prate med...

Vet at det er masse jeg kan og bør gjøre, bare min teite holdnong som står i veien nå... hater rett og slett å være alene.

Skrevet

he he har ikke sett huset mitt tydeligvis du he he... Neida, er ikke så ille, men tenkte å virkelig vaske ned tak og vegger denne helgen. sjelden jeg er hjemme i helgene og enda mer sjelden at jeg har hele helga for meg selv.

Skrevet

4 uker??? oi da skal jeg holde kjeft om 4 dager....

Skrevet

Nei, det gjør jeg sjelden. Om han ikke har med seg barna kan jeg savne han litt siden en blir litt isolert om kveldene. Har oftes fullt opplegg med venner når jeg er alene og barnløs.

Skrevet

Nei d gjør jeg ikke:) er så vant til at han er borte. han har vært borte siden 8 januar nå,kommer hjem 1 april. så en helg er ingenting:p gutta savner han kjempe masse da.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke:) Sambo reiser mye i jobbsammenheng, så det skjer både titt og ofte at han er bortreist i helgene:) Da koser vi oss med å bare leke dagen lang både jeg og lillegutt;) Dersom han er lenge bortreist - pleier jeg å begynne å merke savnet rundt 3. uken!

Skrevet

Savner mannen min bare han er på jobb jeg...:/ så kan vel si man er altfor avhengig ja...

Skrevet

Nå er sambo borte i 14 dager omgangen, så skulle vel klart en helg ;)

Skrevet

Jeg savner han bare etter en arbeidsdag. Vi liker å være sammen så mye vi kan.

Skrevet

Jeg stooorkoser meg =0) enten invitere jeg massssse venninner drikker vin nyter helgen eller bare daffer ÅÅÅÅ SÅÅÅ DEILIG.

Skrevet

Jeg skulle ønske min reiste bort avogtil jeg, han er så og si alltid hjemme.

Om jeg hadde hatt en hel helg for meg selv skulle jeg virkelig ha kost meg hehe.

Skrevet

savner han bare han er borte en natt, og gruer meg veldig til å måtte tilbringe 4-5 netter på sykehuset etter kset mitt alene :S han vurderer å sove i bilen hehe men det har ejg sagt nei til ;)

Skrevet

Ja, det gjør jeg, kunne aldri hatt en mann som var borte i ukesvis av gangen (off shore o.l.). Kan godt nyte kvelden alene en gang i blant, men ikke stort mer enn det :-) Så jeg skjønner deg godt, selv om vi har vært sammen i 4 år nå og ikke er like tussete som før :-)

Skrevet

Ja, men jeg blir ikke handlingslamma eller deprimert. Kan fint kose meg alene også, men det er godt når han kommer hjem :-)

Skrevet

Klart jeg savner han, men nå er jeg så vant med at han er vekke, så det er bare slik det er. Savner han mest de siste dagene han er hjemme - for da vet jeg han snart skal reise, og de første dagene etter at han har reist - for da er det så tomt her hjemme, pluss at jeg får alt ansvaret for snuppa. Ikke mer hjelp morgen og kveld på en stund.

Men så kommer vi inn i rutinene for oss jentene igjen, og dagene flyr.

Det hender han har hatt mulighet å komme hjemom, eller at vi har besøkt han, men som regel har vi bare kontakt pr tlf i en måned.

Men han ringer hver dag da, så langt det ikke kommer noe i veien, som null dekning f.eks.

Noen ganger lurer jeg på om vi klarer oss hvis han skal begynne å jobbe på land.... er så vant med den alene tiden.. hehe

Skrevet

Ja, jeg savner han etter en natt, jeg =)

Skrevet

Vært sammen i 7 år og savner han ikke noe særlig iløpet av en helg dessverre. Synes det er deilig igrunn.. :o) Men da vi var ferske i forholdet og levde på en sky fremdeles, da savnet jeg han hele tiden, var helgekjærester første året året og dagene var lange mellom hver helg. Skjønner hvordan du har det og misunner følelsen.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...