Vår tur? ♥desembergutt 11♥ Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hei! Er relativt ny i dette gamet. Har vært gjennom et forsøk 26 januar som ikke gikk bra, og nå skal vi snart på`n igjen. I den forbindelse lurer jeg på om noen har noen gode svar til meg. Har desverre ingen egg på frys, så starter på nesespray 24 mars, og sprøyter først 20 april. Skal til kontroll 27 april. Dette pga byggeperioden i Porsgrunn. Det jeg synes er litt skummelt er at jeg da i følge min egen syklus egentlig skal ha mensen 30 april. Vet at de regner 1 dag i mensen den dagen du begynner på sprøytene, men.... I det forrige forsøket fikk jeg mensen på dag 10, og det var jo kun 1 dag etter min vanlige syklus, men helt galt hvis man tenker i følge sprøytestart. Vil bare ikke at det skal bli noe kluss pga dette... Vil så gjerne at det skal klaffe denne gangen!!! Noen andre med erfaringer??
Sarah70-har 2 gull Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hmmm - vet ikke om jeg helt skjønner spørsmålet ditt. Om det har noe å si når du får mensen under medisin-perioden? Såvidt jeg vet har det ingenting å si. Noen får mensen mens de sprayer, andre får mensen helt i starten av sprøytene. Jeg hadde et mislykket forsøk i november, og i den perioden bimmet jeg med ei som fikk mensen på første sprøytedag. Nå er hun gravid med tvillinger... Var det dette du mente?
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Jeg begynte med Synarela 6/2-09 og fikk beskjed om at jeg måtte ha mensen senest 18/2-09. Jeg begynte med Menopur 22/2-09, altså 4 dager etter mens-grensen. Jeg fikk mensen den 14/2-09 og den varte i hele 11 dager! Jeg tror poenget er å få mens noen dager FØR oppstart med sprøyter, har ikke hørt at 1. dagen man har mens er den dagen du begynner med sprøytene!
Tellefanten Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Hvis du er redd koppen din følger din egen syklus slik at du får mens tidlig i rugeperioden så er det ikke noe fare for det. Etter så lang tid på spray skal du være helt nedregulert og kroppen din har ingen egen syklus. Er du i tvil om ned reguleringen så be om en blodprøve før sprøyte start. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå