Gå til innhold

Ja til uka skjer det.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri i min villeste fantasi skulle jeg selv tro å stå overfor dette valget. Jeg ble gravid som 17 åring og alene, det klarte jeg. 14 år senere er jeg trebarnsmor og klarer det fortsatt.

4 gangen kom som et sjokk, men likevel velkommen, fram til sykdommen kom...........

Jeg er så dårlig, så ufattelig dårlig, kaster opp, brekker meg og tab jeg får mot kvalme gjør meg bare trøtt og jeg bare sover.

Klarer ikke ta meg av de barna jeg har nå med hvor dårlig jeg er. Ikke har jeg hjelp, derfor er alene om mine tre.

Orker ikke legge ut resten av historien, men faktumet er at jeg er alene om mine tre som allerede er til og ikke noe avlastning. Når jeg da henger mer over doskåla enn noe annet føler jeg meg udugelig. Jeg strekker ikke til der jeg skal og derfor tatt valget.......

Jeg blir kvalm av tanken, men har ikke noe valg, 6 mnd til med dette er et mareritt og jeg har ikke troen på bedring da jeg var like dårlig med de tre andre.

Off.....aldri i min verden trodde jeg at abort er noe jeg ville ha valgt eller tenkt, jeg har begravd meg i tårer bare ved tanken, men nå må jeg bare få det unna.

Tenke positivt...

Godt å få dette ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

Du tar nok den rette avgjørelsen for deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...