Calexico Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hei. Er det noen som veit hvor lang tid det tar før man får svar på prøver? Jeg måtte ta abort for 4 uker siden pga store misdannelser på babyen min:(:( På sykehuset sa de at jeg skulle få svar på prøvene om 2-3 uker, det er nå 4 uker siden.. Noen som vet? Begynner å bli lei av å vente.. Vil ikke prøve igjen heller før jeg har fått svar..
Carina har to små gull Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hei, jeg mistet for snert 4 uker siden pga misdannelser. Jeg fikk beskjed om å vente innkallelse om 2-3 mnd. Har fått innkallelse nå 28 mai og det virjker som en eveighet til, men må nok bare smøre meg med tålmodighet. Blir heller ikke å prøve igjen før vi har fått svar.
Calexico Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2009 Uff.. Hvordan går det med deg? Var du langt på vei eller? Ikke noe særlig i det hele tatt det her.. Og oppi alt vil jeg så innmari vite hva som var galt.. Tør ikke å prøve igjen før vi får vite det. Synes alle andre er gravide, igår fikk noen venner av oss en liten gutt. Glad på andres vegne, men kunne virkelig ønske det var oss.. Ringte ullevål før idag, de hadde fått svar på noen av prøvene, men ikke alle. Men skulle ringe så fort de fikk vite, så kunne jeg komme inn for en samtale. Må nok være tålmodig jeg og ser det ut til..
Carina har to små gull Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Har mange opp og ned dager. Pyton dag igår og en fin dag idag. Fosteret viste seg å være 19+3, men hadde vært dødt en uke eller to. De skulle ta masse prøver fra fosteret, men det kunne bli vanskelig pga misdannelsene. Forstod det slik at de skulle gå gjennom alt av både foster, morkake og navelstreng. Jordmora ringte meg igår og da spurte jeg etter kjønnet, men det hadde vært umulig å se. Prøer å tenke og gjøre andre sosiale ting om dagen, men tankene er der bestandig. Vi får bare smøre oss med tålmodighet begge to, men kommer nok til å bli tungt framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå