Gå til innhold

Dere som har en vogn å selge

Anbefalte innlegg

Sjekker dere noensinne "Ønskes kjøpt" på finn.no?

Jeg har ikke oppdaget den siden før nylig... Hadde jo vært utrolig mye enklere å få solgt vogna mi da, enn å betale selv for å legge ut salgsannonse... Bare et tips til dere som ikke allerede har gjort sistnevnte (eller som enda ikke har fått solgt). :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139836855-dere-som-har-en-vogn-%C3%A5-selge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke alltid like virkningsfullt å kontakte folk som ønsker å kjøpe desverre... Jeg har ei vogn ut på finn, strøken og til en snill pris... Tenkte jeg skulle se om det var noen på jakt etter en slik vogn jeg har, og det var flere stykker så jeg, så jeg sendte da mail til de som ønsket sånn vogn jeg har i mitt fylke.... Vel, det er noen dager siden nå, og jeg har enda til gode å få noen tilbakemeldinger.. Folk svarer rett og slett ikke... Og da skjønner jeg lite av å annonsere at man ønsker å kjøpe noe...

Men det å sjekke "ønskes kjøpt" er jo en god ide, men jeg opplever det som useriøst, for ikke snakke om uhøflig å ikke gi tilbakemelding... Jeg passer selv på å svare alle jeg får henvendelser fra når jeg har lagt ut noe for salg, og jeg passer alltid på å oppdatere annonsen min.. Synes det liksom er det minste man kan gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...