Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting... Har nå kommet i gang med IVF, og har gått på Suprecur i 10 dager nå..., men ingen blødning er kommet.

Ikke virker det som om den skal komme heller...

Har hatt en del stikking nederst på sidene av magen de siste dagene, + at jeg på trening ble supersliten etter bare 10 minutter...har også blitt mye mer frysepinne enn før, og er trøtt og sulten hele tiden... For ikke å snakke om humørsvingningene!

Brystene har også fått et større mørkt område rundt "vortene" (sorry uttrykket)...så jeg tok en test da, til morgenen i dag... En Clearblue ikke-digital...og tror du jammen ikke den viste et svakt kryss!!!...måtte inn og spørre mannen min om han så en strek, og ja, det gjorde han....(selv om han nettopp hadde våkna)

Hallo???...hvordan er dette mulig?? hehe.. Jeg må jo innom Apotek etter jobb i dag, og skaffe meg en digital test...(hvor man ikke må tyde streker osv...blir jo smågal!!) ...så tar jeg en ny test i morgen...

Men hvor vanlig er dette da...å bli gravid på spray under første IVF forsøk??

...skal sies at jeg har vært gravid 2 ganger før...1 MA og 1 senabort...så jeg vet hvordan kroppen føles når den er gravid...Kan bare IKKE tro det...og tror det heller ikke helt enda... Men et kryss er et kryss vel??...uansett styrken på fargen???

Blæ....blir smårar av det her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok gravid :-) Jeg har forresten selv erfart at kroppen kan reagere helt annerledes fra graviditet til graviditet. Ved mitt første ivf-forsøk sa jeg det samme som deg - 'jeg vet hvordan kroppen min føles når jeg er gravid, og så lenge jeg ikke kjenner de samme symptomene, nekter jeg å tro at jeg har lykkes'. I 2. forsøk var jeg derfor helt sikker i min sak, men testen ble positiv likevel :) Andre her inne har erfart det samme, og én sa faktisk til meg seinest denne uka at hver graviditet i ivf-perioden har artet seg vidt forskjellig, og dermed har hun vært skråsikker på at hun ikke har vært gravid alle gangene.

Så kanskje du skulle ta en telefon til legen din?

Masse lykke til!

Skrevet

Tror jeg skal ta en ny test i morgen (denne gang med Claeablue digital!!), bare for å sjekke...er denne positiv...så får jeg ta en tlf til Riksen på mandag...

Skrevet

Høres ut som du er gravid ja, gratulerer:-)

Skrevet

huff...vil ikke ta noen gleder på forskudd her... Blir veldig spennende å ta ny test i helgen... :-D

Skrevet

det høres jo virkelig ut som om du er gravid:o)!!

Gratulerer sier nå jeg, du har akkurat de samme symptomene som venninna mi hadde når hun ble gravid.

Og du.............det med å bli så sliten i begynnelsen av et svangerskap når man trener, venninna mi ble det og i magen hennes var det jammen to;o).

Krysser fingre for deg,og for at det er minst en liten svømmer der inne:o)

Skrevet

Ja, tok en digital test til morgenen i dag, og den viste klart og tydelig "gravid" ja =) Så da hev jeg meg på tlf til Riksen, og fikk da beskjed om at jeg bare kunne slutte på sprayen...og ringe dem igjen på mandag for å avtale tid for UL =) Spennende!!

....er kjempeglad nå =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...