Gå til innhold

Spm om SA

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en del blødninger fikk jeg komme på sykehuset til undersøkelse. Det viste seg at fostersekken var tom og den bittelille babyen vår ikke skulle få komme allikevel :( Dette var i uke 7.) Jeg skal tilbake på tirsdag, men fikk ingen informasjon om hva som skal skje... noen som vet? Blir sikkert ny UL og blodprøve. Jeg blør fortsatt og har veldig vonde "menssmerter". Håper det renser seg selv og at jeg slipper utskraping. Eller?

Så har vi veldig lyst til å prøve igjen med en gang, men jeg er så bekymret for at det samme skal skje igjen. Får man ekstra oppfølging på grunn av dette? Hjelper og prate, og få tatt noen ekstra sjekker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom undersøkelsen på tirsdag viser at du ikke har abortert, ville jeg bedt om hjelp til å igangsette prosessen enten i form av tabletter el. utskrapning. Ikke lett dette her, sender deg en god klem. Håper kroppen din ordner opp selv.

Hjelpen en får i neste svangerskap tror jeg avhenger av hvor mye man står på selv, men tror nok man kan få en tidligere UL. Lykke lykke til, mange blir raskt gravide igjen etter SA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...