Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har byttet ut VOKSI posen enkelte dager hvis det har vært varmere i lufta med dyne og ullteppe, har også hatt pels oppå madrassen hennes...Men føler jeg igrunn er like langt med det?

Det er ikke bare bare med denne overgangen, hvor enn mye etterlengtet den er :)

Men jeg fant ut (!!!) at man kan bytte ut ullet og dundyna i posen med sommerdyne, og det er jo kjekt :)

Det må jo har vært hinsides varmt hos deg da, for lufta her -iallefall-er jo fortsatt relativt kjølig selvom sola står på...

Jeg skal prøve å kutte vinterposen idag faktisk. Prøvde med dyne og pledd for noen dager siden, men da ville han ikke sove, han liker posen sin for godt. Tror det blir for åpent for han med bare dyne, virker som han liker å bli godt innpakket og ha noe rundt hodet.

Så igår klippet jeg til to pledd i samme form som fyllet i posen, slik at jeg fikk en "vår/høst" pose, så vi skal teste den på tur idag. Mulig jeg legger et ekstra pledd over hvis det skulle være litt kjølig en dag, evt overskyet. Har bare strømpis, body, lue og votter på.

Hihi :-) neida bor i Oslo, men gutten er veldig varm av seg og sola står jo rett på vogna når vi er ute på tur. Sikkert opp mot 10 grader i går tror jeg. Gikk med tynn jakke selv.

Tror jeg skal prøve meg med dyne og ullpledd... hmm.. at det skal være så vanskelig, er liksom "trygt" med denne posen da :-)

Smart å klippe pledd! Jeg har tenkt å kjøpe ei sommerdyne på Ikea til rundt hundringsen eller noe sånt, Legge Voksi-dyna oppå den, tegne omrisset med tusj, klippe og sy. Blir vel omtrent samme sak. Billig og grei vår/sommer/høst-pose. Det er noe med det å ligge litt innpakket, slik du er inne på. Min liker også det. :)

I Trøndelag passer det derimot fint med den vanlige Voksi-posen ennå...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...