Gå til innhold

Fly med norwegian på lavpris billett - barnevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser på baggasjereglene til Norwegian. Der står det at barn under 2 år kan ha med en kolli på opptil 5 kg + barnevogn. Men litt lenger ned står det at små barn med eget (betalt) sete kan ha med barnevogn uten ekstra kostnad. Hva betyr det da? At mitt "spedbarn" som skal sitte på fanget må betale for barnevognen? Eller er det bare jeg som leser feil eller norwegian som har skrevet dette klønete?

Skrevet

Jeg bestillte et kolli ekstra til jenta mi på snart tre (til vogna altså...) bare for å være på den sikre siden... Ikke like greit å skjønne de reglene bestandig :P

Skrevet

Nei, nei. Du må ikke betale for å ha med vogna. Vi har reist billig med Norwegian seks ganger, og har aldri fått beskjed om å betale. Sønnen vår er under 2, så han flyr gratis. Synes også det var rart at det står 5 kg... Sist vi fløy med dem, sa hun i skranken at spedbarn kan ha 10 kg bagasje?

Skrevet

Står 5 kg under reiseinformasjonen dems, men da er de kanskje ikke så strenge på det. Da vet jeg at vogna ikke koster noe :o)

Men spedbarn har da en gratis kolli opp til 5 eller 10 kg. Og vi andre må da betale 40 kr pr kolli?

Skrevet

Jeg har flydd mye med Norwegian på billigbilletter med min sønn. Du kan ha med stellevæske med den mat/drikke du trenger for turen og vogn eller bilstol. Skal du ha med begge deler må en av de gå på en av dine 2 kollier som du har lov til å ha med. Så da får du bare hatt en koffert for biltolen tar den andre + at du kan ha håndbagasje da. Det lønner seg også å bestille sete på forhånd fordi du som reiser med spedbarn bare kan sitte på visse plasser på flyet, Så ønsker du sterkt vindu eller f.eks midtgang så bestill sete på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...