Gå til innhold

Hvor tidlig viser tvilling magen??

to bøllefrø

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk vite på tidlig UL at det var to i magen og ventet at den skulle vokse fort og bli stor! Graviditeten ble ikke synlig før jeg nærmet meg uke 19-20. Nå er jeg 36 på vei og er ikke så stor som jeg hadde trodd. Ei venninne av meg venter ett barn med termin en uke etter meg og vi er faktisk nesten jevnt store! To jordmødre har vært overrasket de siste ukene fordi de ikke syns det ser ut som det er to inni her!

Uke 12 nå og det er et par uker siden jeg måtte legge vekk alle olabuksene mine og finne frem de i en eller to str større fra loftet (etter forrige svangerskap)

Har synlig kulpå magen, overrasket over hvor tidlig den kom, sammenlignet med første svangerskap. De sier at magen ofte kommer raskere hvis man har vært gravid før. Og nå er det også 2. Rart for jeg klarer ikke skule den hvis jeg holder inn magen heller- har alltid hatt "flat" mage pga mye trening.

Men er liksom stolt av at den synes, og tenker ikke på at noen sikkert syns jeg ser tykk ut, det tenkte jeg mye på første gangen.

Og ang dårlig form- jeg var elendig fra uke 8 (da var jeg på UL og så det var 2) og til forrige helg. Mye mer overskudd, lite kvalm og bare oppkast et par ganger i uka. Håper det snur da for deg også!

Annonse

er i uke 14 og ser ut som jeg er 5 mnd på vei. Helt sykt stor. Bare i magen da. Kan fortsatt bruke noen olabukser. Nå har jeg to svangerskap bak meg og på ul i uke 10 kommenterte JM at muskelaturen min allerede hadde delt seg og syntes greit allerede da.

Nå kn magen såvidt skjules i hettegensere.

Jeg er også i uke 14, og her er det ikke mage i det hele tatt. Kjenner noe hardt under navelen når jeg ligger, men det er også alt. Må trykke ut magen for å føle meg gravid! Håper jeg er av den typen som ikke får så stor mage. Det er forresten en bukse jeg ikke kan bruke lengere, så litt må jeg ha vokst i bredden.....

Buksene er lagt vekk og jeg syns jeg er "stor" jeg da, men får kommentarer fra andre om at de ikke akkurat hadde tenkt over at jeg var gravid akkurat.....

Jeg tenker det handler om at de som kjenner meg godt alltid har sett meg med flat mage men de som ikke kjenner meg så godt ikke har noe å sammenligne meg med :)

Er 15+1 idag og magen har vært større enn vanlig siden ca uke 12 tror jeg, også hadde jeg enkelte dager før det at jeg var super oppblåst og følte jeg så 7 mnd gravid ut (he he).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...