Gå til innhold

Hjelp!! Den ene puppen er større enn den andre!!! Vil det forandre seg etter amming???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ammet i 7 mnd nå. Hun vil ikke ha så mye nå som før, så produksjonen har gått litt ned. Men jeg merker ganske stor forskjell på puppene! Den ene produserer masse melk enda, mens den ene er det liksom ikke så mye "futt" i lenger. Og dessuten så ser det jo helt corny ut med en liten og en stor pupp!!! Hoff... dette går vel over etter amming, når puppene blir slappe igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha "når puppene blir slappe igjen."

Joda det går seg nok til.. Har ikke sett noen mødre med en giga pupp og en mini pupp enda hvertfall:P

Skrevet

Det går seg til!

Skrevet

jeg fikk et barn for 3 år siden og da ble puppene forskjellige. de er det enda.

fikk et barn til for 3mnd siden og har faktisk mer melk i den "lille" puppen enn den "store".

men som oftest så går det tilbake til normalen

Skrevet

gutten min hadde en favorittpupp

Og det var markant forskjell på puppene, særlig når de ble sprengte så ble den største alltid ekstra stol

Når jeg ikke ammet så var de ganske like, men nå som jeg ammer igjen så ser jeg at den ene er større enn den andre.

Jeg tror det går seg til, men at man om man vet om det kan se at den ene blir værende noe større.

Husk at vi er jo ikke symetriske så man er faktisk ikke utrystet med to identiske bryst

Jeg har faktisk i motsetning til en over faktisk sett en mor med vesentlig størrelsesforskjell på puppene. Hun hadde riktignok forskjell før hun ble mor også, men det er det jo ingen som vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...