surremus Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Lurer på hva hun diver med *ler* Hun har nyst hver eneste dag og flere ganger om dagen siden hun var 2 dager gammel... Hehehe. Atsjo, atsjoo, atsjooo! Noen idè? Jeg har ikke spurt HS, for dette var noe jeg brått kom til å tenke på nå idet hun satte igang en trio med nusselige nys *jeg har tenkt på det tidligere, men glemt det igjen*
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 lillejenta her nyser og hoster hun også. HS sa til meg at siden de ikke kan snyte seg eller harke så må de nyse og hoste for å få det ut eller opp..
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 snuppa her har også hatt noen skikkelig nyseanfall. Hun har hatt det jevnlig fra hun ble født for 4 mnd siden. På sykehuset sa de at det var normalt, at det var deres måte å få ut ting på, enten det er snørr eller melk som irriterer.
surremus Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2009 Ah, oki Takk for opplysende svar *s* Lillemor er 5 mnd alt og jeg har lurt fælt på hva hun har drevet med, hehe... Men nå vet jeg det :)
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 de får jo ofte litt melk i nesen når de gulper...og da nyser de for å få det ut;)
Vannmelonen Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Du kan glede deg til spagetti med tomatsaus.. da er det ikke så gøy når de nyser. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå