serina Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 når begynte barnet å sove uten å få mat på nettene? hva kan man forvente?
Andreas05 og Gabriel 08 Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Gabriel var to mnd da han sluttet og spise om natten. Eldste gutten min var 4mnd da han sluttet med mat om natten.
Frøken Freken Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Varierer veldig - snuppelure var vel en 10 uker tror jeg, men har begynt å våkne om nettene nå i en alder av 6, 5mnd. Tror ikke det er fordi hun er sulten, men får henne ikke til å sove igjen uten å gi henne en flaske:)
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Min sluttet aldri å spise på natten... når han var ett år begynte jeg å slutte å gi han det. Så man kan ikke forvente noe som helst.... Noen babyer slutter av seg selv, mens jeg tror flere ikke gjør det....
Mor Løvehjerte Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Du kan nok ikke forvente noe før de er 6 mnd., men det avhenger av hvor mye de spiser på dag/kveld. Vi ga drømmemåltid kl. 23/24 helt til hun var 7 mnd. reduserte gradvis hvor mye dette måltidet besto av (i løpet av en uke), før vi kuttet det helt ut. Har funket helt fint. Hører noen syns 7 mnd. er lenge, men min helsesøster sa i løpet av annet levehalvår.
Litjmora Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Jeg tror ikke man kan forvente noe som helst, alle unger er forskjellige. Her spiser vi en gang om natta, når varierer veldig, alt mellom 3 og 7. Virker som om det er noen dager han trenger mer mat, og da våkner han tidligere. Samme hvis han har hatt det for travelt med å spiser på dagen da vil han gjerne ha en ekstra flaske på natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå