nick_317069 Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 bare lurte på hvor langt du var på vei,jeg ville se sønnen min men de glemte det.men jeg fikk ihvertfall bilder av han og vi hadde begravelsen 13 mars så nå har jeg en grav å gå til.vi skal prøve igjen men ikke stresse,heller være kjærester en stund slik man hadde det før man ble gravid og kose seg så skjer det så skjer det,tenkt mye på deg men har ikke orket gå inn på denne siden på noen dager, klem fra en som bryr seg
Carina har to små gull Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hei Fosteret viste seg å være 19 +3, men hadde vært død i magen en uke eller to. Vi blir å få det lagt på ei minnelund, sosionoemn mente det var det som passet best for oss. Vi får bare beskjed om når det er begravlagt. Visste ikke kjønnet til babyen, men jordmora som var med på fødselen ringte meg idag og spurte hvordan jeg hadde det så fikk spurt henne da. Det var visst umulig å se hva slags kjønn det var, men vi får sikkert vite det når det er kommet svar på obduksjonsrapporten. Så har vært en tung dag, er så smått begynt i jobb igjen og det har kommet noen tårer idag når ingen har sett meg. Gleder meg bare til dagen er over. Var du langt på veg da? Trasig at man skal oppleve noe slikt, syntes alt er galt for tiden, var ikke slik det skulle være osv.. Klem tilbake.
nick_317069 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2009 hei igjen carina_81 sønnen vår sondre adam var helt frisk og ingenting gale med han,are navnlesnora som tok livet hans.han døde i magen min i uke 15 vet det høres tidlig ut men jeg såg de små føttene hans da jeg fødte han.fikk bilde av han i ettertid og det har hjulpet mye.vi har egen grav å gå til og det har hulpet sorgen min kjempemye,syns det var mest riktig,vi hade begravelse og familiene våres var der, mange vil nok synes at det er tidlig med uke 15 men det var spesielt for meg siden ejg hadde kjent liv i 3 uker før han døde. så nå prøver vi igen og vi har 3 flotte friske barn fra før.sønn på snart 3 år,datter på litt over 4 år og datter på 6.5 år. vi fikk jo dekka hele begravelsen igjennom nav og det er godt. ønsker deg mye lykke til videre og om du trenger å prate så bare kontakt meg her eller send meg en privat melding. ha ei fin helg klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå