Itsrejk Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Selv om vi ikke ble så mange var det veldig koselig på siste januarbabytreff. Vi gjentar suksessen, og satser på nytt treff på Sverresborg folkemuseum, i kafeen i hovedbygget. Jeg har lagt inn treffet under "DIB-treff", og laget en påmeldingstråd der inne. Småtten og jeg kommer i hvert fall!
anema80 Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 jeg har faktisk studert 5 år i trondheim kanskje jeg tar turen innom en gang da!
Itsrejk Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2009 Ja, hvis du planlegger Trondheims-tur må du legge den til et DiB-treff!
celodi Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Alltid på byåsen da jenter:) Blir så langt og dra ,bor på rett sia av byen jeg,hehe=)
Itsrejk Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2009 Mange som bor på den sida av byen, og da er det lettvindt for dem. Jeg bor ikke oppå der, men kjører. Veldig greit å ta bussen også opp til Sverresborg da, holdeplass rett utenfor! Men hvis du setter opp treff en annen plass kommer vi dit også, småtten og jeg.
Iris Repus Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Godgutten har blitt frisk igjen, så vi kommer 1.april!! og så får vi vel arrangere et treff på rett-siden av byen også snart:)
Itsrejk Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2009 Så flott at han er frisk igjen! Kan ikke dere begynne å tenke på kjekke steder for treff på det dere kaller rettsida da? Så kan vi evt. legge neste treff dit? Jeg setter pris på om det er god plass til å ha barnevogner med, og gjerne om det er et stellebord tilgjengelig - eller i hvert fall en eller annen benk el.l. som det går an å stelle på. Og så må de gjerne selge kaffe! ;p Hvor hen i byen er egentlig det samme for meg, for småtten koser seg i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå