Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til London om noen uke, og sitter her og skal prøve å booke hotell. Går meg helt VILL i jungelen. Fant denne beskrivelsen på et hotell som heter Park Lodge, og ligger ved Paddington/ Bayswater. Dere som har peiling, virker dette ok i forhold til å komme seg rundt forbi??

Central / Bayswater

26 km til flyplassen (heathrow)

40 km til flyplassen (gatwick)

2 minutters gange til nærmeste togstasjon (bayswater / queensway)

1 km til nærmeste togstasjon (paddington)

2 minutters gange til nærmeste busstopp

5 km til nærmeste messe (earls court)

Videre: Hva bør vi få medoss?? Reiser uten barn... (Blir nok mye barneklærshopping, men må jo få med oss annet også!!)

Skrevet

Vi var i London i januar, bodde på Novotel Paddington, kjempefint hotell!!

Vi gikk oss også vill som du sier, det er jo hundrevis av hotell å velge mellom der borte....men endte altså opp med dette.

Vi ble etterhvert enige om å heller velge et litt dyrer hotell, og ikke midt i gryta, fremfor de litt billigere i sentrum, dette pga stort sett alt vi leste av kritikker av de forskjellige hotellene, så var det ene verre enn det andre med tanke på skitt, gammelt, dårlig mat og dårlig service...fikk følelesen av at det gikk igjen i mange av de mest sentrale hotellene....(klart du finner bra hoteller i sentrum også, men da må du betale deretter liksom...)

Novotel Paddington er i allefall et helt nytt, fancy hotell ( stod nytt i høst tror jeg det var)

Ligger skjermet til i et rolig nytt og også ganske fancy strøk på Paddington.

Når vi gikk inn til sentrum brukte vci ca 20 min (men da hadde vi med barn...hadde det bare vært oss to, så hadde vi gått på 10 min vil jeg tro)

Men vi fant etterhvert ut at tube`n var helt genial. Kjempeenkel å finne fram på, og det ligger nedganger overalt i hele byen. Nærmeste tube fra hotellet, var vel ca 3 min gange.

Park Lodge har jeg ikke hørt om, kan ikke huske at jeg så det der heller, men det ligger jo tydeligvis i nærheten av der vi lå, og vi syns det var helt topp der i hvertfall:-)

Good tuur!!! London er en knallby!!!! :-)

Skrevet

Takk for tips!! Skal søke på Novotel Paddington. Begynner å glede meg litt nå, ja! Det er første gang vi reiser på tur sammen på en del år, minsten er tre nå. Veldig spendt!!

Skrevet

Har bodd på Hadleigh Hotel, nær Marble Arch. Gangavstand fra Oxford Street. Ikke nytt og fasjonabelt, men vi bare sov der og spiste ute. Helt ok, og grei størrelse på rom. Hadde minikjøkken på rommet.

Bayswater er, hvis jeg husker riktig, litt lengre ut, men grei avstand hvis man kan bruke T-banen.

Har bodd lengre ut også, og synes i grunnen det var greit også. Vi brukte T-banen, og det var helt fint.

Skrevet

Vi var i London i februar.Bodde på St.Gills hotel,perfekt beliggenhet i enden av oxford street og rett ved siden av senter point...gangavstand til det meste!!

Vi så musicalen greese,kjempe bra.

Forrige gang vi var i London så vi we will rock you...den var fantastisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...