bl0mma Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Hvor mye er det rimeligt att betale en 17 åring for att passe på ett barn på kveldstid?
2 hjertegull :) Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Har ikke hatt barnevakt til min jente ennå.. Eneste besteforeldrene og de skal da vittelig ikke ha betaling Hvis denne 17åringen skal passe barnet ditt på kvelden og utover natta mens du drar utpå byen, så ville jeg kanskje betalt 300-350 kroner.. Er det snakk om noen timer mens du drar på kino eller ut og spiser ville jeg i allefall ikke betalt mer enn 200 kroner.. Vet ikke helt egentlig..Bare slik jeg tenker.. Da jeg selv brukte å sitte barnevakt så fikk jeg vel gjerne rundt 150-200 for en ettermiddag/kveld, og ikke mye mer for å være utover natta.. Men dette er jo lenge siden, og jeg vet ikke om kanskje folk betaler mer nå til dags?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 da jeg var 16-17 fikk jeg 50kr timen for å passe to barn. (er 21 nå, så er ikke så mange år siden). Vet ikke hva som er vanlig, men er ganske enig med anonym over. Tror jeg ville ha gitt rundt 300kr for en kveld + snop og mat. Er det bare for et par timer så hadde jeg nok gitt 200kr
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 oi, en lite feil der. Mener jeg er enig med MammaMia og ikke anonym;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå