Gå til innhold

Hva servere i 2 års dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha et bitte lite barneselskap på lørdag og familie på søndag. Tenkte å ha ei Ole Brumm kake på lørdag, men hva mer bør jeg ha? Er jo en del voksne også. Herregud,d ette har jeg dårlig erfaring på :)

Fortsetter under...

Skrevet

Haha, har du ikke bestemt deg enda? Vi skal ha det samme, bare neste helg. Her er ca hva vi skal ha;

Lørdag; pølser med brød. Bananmuffins, sjokoladekake, kanskje gele ;)

Søndag; Bananmuffins, fruktpai, resten av sjokoladekaka hvis det er noe, gulkremkake.

Skrevet

Hehe, nei, jeg klarer ikke, og det er begrensa hvor mange sjokoladekaker man kan servere på samme selskap. Den Ole Brumm kaka blir jo bitteliten... Huff altså.. Men pølser skal vi også ha.

Skrevet

Vi serverte gryterett på 2-årsdagen, og pasta med kjøttboller og tomatsaus året etter. Er ikke spesielt begeistret for pølser. Pizza er jo veldig greit.

Skrevet

Hihi ;) Vi skal ha sånn langpannekake, den holder jo til maaange stykker :)

Men jeg klarer ikke å finne ut åssen man setter inn bilde i avisa, har ikke adressa akkurat nå :-p

Skrevet

Her er det poden selv som har ønska pølser. Han er totalforelska etter en tur eller tre på ikea ;)

Annonse

Skrevet

På 2 årsdagen serverte vi pizza, som var en stor hit.

Skrevet

Pizzasnurrer, fylte horn, pannekaker og vanlig pizza er noe mange 2 åringer liker =)

Skrevet

Takk, da skal jeg lete etter et passende bilde :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...