Litt for mye Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Har funnet en Hoover maskin jeg vurderer å kjøpe,men nå var den en som sa at det var mye galt med Hoover. Noen som har gode eller dårlige erfaringer med Hoover vaskemaskin???
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Vi har. Ikke spesielt imponert over den, men siden den ikke er istykker kan vi ikke klage. Sentrifugerer tidvis dårlig. Men billig maskin da.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Er stooorfornøyd med min =0) 9 kilo kapasitet genialt. Anbefaller det på det sterkeste. Att man ikke kan klage om en ny maskin er ødelagt er bare vås. Det er under norske lover.
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Vi har en støvsuger i det merket - og den er på ingen måte fantastisk. Kommer ikke til å kjøpe noe av det merket igjen, tror jeg.
Litt for mye Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2009 Takk for svar. Vi skal ha en sort maskin og da er ikke utvalget så stort. Mulig det blir en Bosch maskin i stede hvis ikke det er dobbel pris enn en Hoover.
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Jeg skriver at siden den IKKE er ødelagt kan vi ikke klage. Er bare misfornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå