Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe denne siden jeg hører mange skryter av den. Får ungen god sikt fra ryggen? Synes de bare ser rett inn i ryggen på den som bærer. Vil gjerne høre fra noen som har denne eller tilsvarende.

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Vi kjøpte Manduca for en uke siden og er kjempefornøyde!! Nå er lillemann bare litt over 3 mnd så hvordan den er på ryggen vet vi ikke, men den er utrolig god å bære!

Testet ut Beco og Manduca mot hverandre og valgte til slutt Manduca pga bærekomforen til bæreren (Beco var også god, men ikke så god som Manduca...men veldig kul da!).

Klem

Skrevet

Jeg vaklet mellom Ergo og Manduca - og har nå bestilt Manduca siden det virket som om flest var fornøyd med den.

Men har ikke fått den enda da, så jeg vet ikke... Men jeg har gjort grundig research og valget falt egentlig glatt på Manduca.

Skrevet

Er veldig høy, så jeg tenkte kanskje ergo sport som er tenkt til menn kunne være en fordel for meg. Har dere tenkt på hvordan de skal kles når de bæres? Er det plass til varme klær? Ser det finne egne bæreklær og lurer på om det er nødvendig. Blir sikkert et annet budsjett da...

Skrevet

Kanskje det er en lur tanke ja?

Jeg i i motsetning veldig lav, så har ikke ofret det en tanke. Har ikke ofret en tanke på mannen min heller, som er høy og også vil bære... hmmm... Kanskje jeg har gjort et dumt kjøp nå?

Tipper det er plass til godt med klær. Kan jo reguleres i alle retninger. Men jeg aner ikke hva som er praktisk hvis man skal ut og inn osv.

Jeg bestilte med en poncho som de hadde på tilbud på lotusbarn.no - kostet 180 kr og er super å bruke til bilstol/sportsvogn osv også.

Så får vi se hva vi finner ut etterhvert:)

Skrevet

Søkte litt på manduca og nå har jeg og lyst på den. Ble veldig usikker med tanken på høyden min og min manns bare. Kan ikke finne info noen steder. Tror kanskje jeg skal prøve uansett. Ser ikke ut til at det er vanskelig å selge den om jeg ikke blir fornøyd:)

Skrevet

Hei,

har jo ikke prøvd ergo på ryggen enda, siden mini er bare 6 uker enda. Brukt den et par dager på magen og er kjempefornøyd - hun sov som en stein mens jeg lagde mat osv :)

Den kan brukes på hoften også, da ser jo barnet godt både foran og bak + mot deg.

Ang størrelser, så kjøpte jo jeg ergo sport. Jeg er 167 og sambo 187 - og passer fint den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...