Gå til innhold

noen som vet om noen gode vogner med vendbar sitte del?

Anbefalte innlegg

det må være 3-hjuling å helst ikke noe særlig tung og med passe stor bag som kan brukes til neste man.. vi har nå emmaljunga cangeroo til snuppa på 1 1/2 år men syntes det e så kjipt at man ikke kan snu sitte delen... vil ha en med vendbar sitte del så man kan ha unge mot seg, lett, stor sittedel,helst svingbart hjul, helst ikke så stor sammenslott(gjerne flat slik som emmaljunga) noen som vet?

Fortsetter under...

Jeg har spirit s3, med fashionbag. Nå står bagen på loftet da ;-)

Bagen er helt grei str. på. Vi valgte S3 blant annet på grunn av følgende:

- vendbar sittedel, dette var det viktigste for meg

- håndbrems

- adapter for maxi cosi bilsete (dette lurer jeg på om ikke finnes lengre, men vi kjøpte vår vogn i april 2008)

- låsbart og svingbart forhjul (vi ville ha tre hjul)

Det var vel egentlig en haug andre ting og, men det har jeg glemt i farten.

Vogna blir ikke spesielt liten sammenslått, men mål står på teutonia sine hjemme sider, der er det en genial tabell.

En annen ting er at jeg synes hjulene er perfekte, med at det ikke er lufthjul, for de er alltid klare! Synes også vogna er god å trille på asfalt/grus/is/fast snø, men et marerit i slaps og kramsnø.

Handlekurven er også litt teit, for den er så vrien å komme ned i.

Teutonia har masse gøyale tilbehør, synes jeg. Selv har vi fotforlenger og muffe, og når vi triller med firhjulsvogna vi har, så savner jeg dette mer en jeg savner håndbremsen... f.eks.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...