Gå til innhold

Skrive masteroppgave med baby?

iram82

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med å skrive masteroppgave med baby? Jeg har ett år igjen av studiet til sommeren. Hele siste året er skriving av masteroppgave. Har termin i oktober. Hadde jo egentlig tenkt at jeg må ta et års permisjon, men er blitt litt usikker. Er det noen som har gjennomført skriving av masteroppgave uten å ta permisjon? Er det gjennomførbart?

Takknemlig for svar!

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er nesten i samme situasjon som deg. Har termin i oktober, og har masteroppgaven og et fag på 15 st.poeng igjen etter eksamene nå til våren er tatt. Har ihvertfall planer om å ta eksamen i 15 st.poeng faget i desember 09, og se masteroppgaven litt ann.

Også takknemlig for svar om noen er eller ha vært i samme situasjon som oss:)

Jeg synes det er knallhardt. Det går. Har du mulighet til å ta deg fri, anbefaler jeg deg det, ikke minst fordi du da kan nyte det å være heime med babyen. Som aktiv student, har du oppgaven i bakhode hele tiden, spesielt når fristen for innlevering nærmer seg.

Jeg hadde ikke greid det hadde det ikke vært fordi far tar hele permisjonen mens jeg kan studere.

Jeg er i samme situasjon.. Personlig tenkte jeg å ta permisjon, men også å jobbe med oppgaven under permisjonen. For meg er det en fin mulighet til å få litt mer tid til oppgaven, samtidig som jeg har noe å foreta meg om dagene skulle bli litt langsomme! (og blir man ferdig, har man jo spart et år med lån...) Men du vil kanskje bli ferdig så fort som mulig??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...