Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Lillegutt skal feire bursdag imorgen, og da skal vi servere smoothie til de små. Men, går det greit å ha mangoen liggende oppskjært i kjøleskapet? Vil jo gjøre ferdig alt av forberedelser slik at de i barnehagen slipper å stå og kutte opp all frukten.
McRabarbragrøt Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Jada, bare dekk til med plast.. Og drypp gjerne litt sitronsaft over, det forhindrer eventuell misfarging.
Snuppa & llillebror Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Jeg ville ikke ha spist frukt som var skåret opp dagen før...kunne dere det???
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2009 Jeg tenker at det går greit når den skal oppi smoothie jeg, men kanskje jeg er vedig spesiell...
Snuppa & llillebror Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Nei, da er det jo litt annerledes...leste sikkert litt fort, trodde det var for å spise den som biter jeg, og da så jeg for meg at det var litt mer delikat med nyskåret...men vet at jeg er veldig sær på sånt. Men til smoothie så blir det jo bare en "mos" uansett!! Gratulerer med bursdagen da, hvis det er det som er anledningen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå