Gå til innhold

akkurat fått vite at........

Anbefalte innlegg

Lille niesa mi som kommer om 2mnd skal hete Amine , blir det da dumt at jenta våres skal hete Luna Emine ? har to nevøer som heter jakob kristoffer , og han andre kristoffer . så det gjør vel ingen ting ?

Tenker på om lille jenta bare vil bruke Emine når hun blir større ?

For jeg bruker bare mellomnavnet mitt nå, gjort siden jeg var 12 år.. Og da blir kanskje Amine og Emine litt for like ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139833141-akkurat-f%C3%A5tt-vite-at/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, plutselig ønsker ho bare å bruke Luna - og da er det jo ikke likt i det hele tatt. Veit om søskenbarn som har blitt kalt Amalie og Emilie, samt noen andre søskenbarn som heter Andreas og Anders, så det er jo ikke første gangen det blir likt innad i slekta.

hvis jeg het Luna Emine ville jeg kun brukt Emine :-) Grunnen er jo at jeg ikke syns Luna er pent, og samtidig betyr det vel ''Måne''..

Men jeg ville ikke brydd meg om navnene er litt like..

Litt dumt hvis de kommer til å henge mye sammen da, men hun kommer sikkert til å kun bruke Luna.

De kommer jo til å være på lik alder, så kanskje litt dumt om det hadde blitt Emine og Amine.. :P

Annonse

Ja , de blir på lik alder ;) , og har god kontakt med halvsøstra mi . Så de kommer til og møtes mye . Men vet ikke hvor mye jeg egentlig skal bry meg . Er jo to forskjellige navn , Og vi hadde bestemt oss , før jeg fikk telefon fra søss , om at de hadde bestemt seg . Vi har forsatt noen mnd igjen da , men det har jo ikke de , søss har tremin 3 april ;)

Men kan jo være att når de to er sammen så bruker jenta våres bare Luna . Dette er veldig vanskelig!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...