Gå til innhold

Gutten min nekter å spise..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alder??

så lenge han drikker så kan han gå noen dager uten mat :)

Skrevet

4,5 mnd..

tar ikke flaska, og vil ikke ha med skje..

Blir så fortvila for han spiser vanligvis så mye, og i dag veiver han det bare bort..

Skrevet

Kan han ha vondt i halsen? Det er det første jeg tenker på. Prøv i så fall med litt annen temperatur på melken hans - romtemperert mme gikk til slutt her da jenta vår slet med å få i seg mat (jeg ammer til vanlig). Får du i han vann? I så fall kan du jo prøve kaldt vann, det lindrer kanskje?

Skrevet

Det kan godt hende han har vondt i halsen ja.. Vært dårlig i ca 1 uke nå. Skikkelig surklete i brystet og snørrete. Han har blitt mye bedre, men han kan jo ha vondt i halsen.. Han har ikke villet hatt vann før, men skal prøve i morgen.. Har prøvd melken i alle mulige måter, varm, kald, romtemperert lonken.. nekter å ta den. bare vrir seg unna..

Aner ikke hva jeg kan gjøre for å få i han melka..

Har fått i han litt grøt i dag, men han får bare litt av det enda. Ikke helt vant til å få det enda..

Noen flere som har tips til hva jeg kan gjøre??

Skrevet

Kald fruktmos? Jenta vår levde omtrent på bare vann og fruktmos et par dager, ble litt hard i magen, men fikk i alle fall i seg noe. Hun spyttet ut alt annet etter et par teskjeer. Men Hipp fruktmos funket faktisk.

Skrevet

Det skal jeg prøve i morgen. Takk for tips! =)

Skrevet

Hva med å prøve å mate han når han er delvis sovende?

Skrevet

Du skriver at han er snørrete. Hvis han er småtett i nesa kan det være at han ikke får til å spise, fordi han da ikke får puste. Vet jo ikke om det er sånn, men dersom du tror det kan stemme kan du jo prøve å dryppe nesa hans med saltvann eller morsmelk før du gir ham mat. Evt også prøve å renske opp i nesa med en sånn nesesuger.

God bedring til gutten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...