Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. mai 2009 #101 Skrevet 4. mai 2009 Hei og hå!! Jeg har hatt en nydelig langhelg!! Superfornøyd!! Har bare kosa oss i parken, på kafé, med god mat og film! Jeg har eggløsning i disse dager, så nå prøver vi å ha sex nesten hver dag. Jeg satser alt nå!! Skulle egentlig til gyn førstkommende torsdag, men er litt kluss med vakter på jobben osv..så jeg har fått ny time mandag 18.mai.. Venting venting..men, det er helt ok.. Da blir det sånn jeg vurderte..å gå dit etter neste ikm.. Så 18.mai er egentlig litt tidlig kom jeg på etter jeg hadde lagt på telefonen.. Må ha en uke senere..for jeg tror faktisk 18.mai blir ikm.. Håper jeg ikke trenger gyn time i det hele tatt! Håper det blir en fulltreffer denne pp'en!! Gøy med bryllup da Amia Er jo masse søte kjoler i butikkene nå, som passer til en kulemage Jeg må ha ny kjole og pumps selv jeg..skal i 30-års lag om et par uker..
wowo Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #102 Skrevet 4. mai 2009 Hei Gøy med spark Amia, er deilig når man kan kjenne etter liv:) Enig med egget at det er masse søte kjoler i butikkene nå, hjelper jo litt at magen ikke er alt for stor ennå!! Jeg skal i bryllup 1 mnd. etter termin og håper å finne kjole da, er blitt pamala x masse i svangerskapet, håper puppene blir litt mindre etterhvert, er jo håpløst å finne noe med de kanonene!!!!!!!!! Egget for oss funket det med masse sex, hele tiden!! Så er jo bare å kjøre på. Blir en spennede tid for dere. Krysser fingere for at du slipper gyn. og alt. Jeg har hatt en bra helg. Mannen min kom på fredag, og det var godt, har savnet han veldig disse ukene. Lørdag var vi i 30 års dag, holdt ut til 22.30 hahaha, ikke mye jeg orkere om dagene. I går var en veldig rolig dag hjemme. I dag har jeg hatt "avslutning" på jobben og i morgen er siste dagen før perm. Er veldig glad for at jeg er ferdig nå, ser frem til å bare ta det med ro før lille Oliver kommer.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. mai 2009 #103 Skrevet 4. mai 2009 Ja, kjører på med masse sex nå Koselig at mannen har kommet hjem nå, wowo Nå skal han vel være hjemme til Oliver kommer? Nå har jeg nettopp reservert sydentur!! Blir tur til Alanya i juli!! Jippiii!!! Gleder meg til sol og sommer!!
wowo Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #104 Skrevet 4. mai 2009 Ååååå så hærlig med sydenferie, misunner deg der. Har så lyst på sommer, strand og masse bading!! Jepp mannen min er kommet hjem for å være hjemme nå til etter vi har fått lille gullet! Blir nok litt reising på han etterhvert, men skal iallefall være hjemme i 14 dager etter fødselen!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. mai 2009 #105 Skrevet 4. mai 2009 Det er bra han er hjemme nå fremover da! Kan jo komme en liten Oliver når som helst nå...
Amia Skrevet 6. mai 2009 #106 Skrevet 6. mai 2009 Hei på dere jenter! Hvordan er formen wowo? Ikke noe tegn til action fra lille Oliver enda? Deilig med sol og varme i sommer Egget! Vi har bestillt tur til Hellas i Juni, reiser om ca 4 uker, gleder meg masse til å komme meg bort, bade, sole meg og spise god mat! Idag har jeg travet rundt i byen, kjøpt kjole til bryllupet, sko og stæsj og bryllupsgave. Vi reiser i morgen, blir deilig å komme ut av byen litt. Gleder meg!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. mai 2009 #107 Skrevet 6. mai 2009 Hei hei!! Å, så deilig med tur til Hellas!! Det er så deilig å være på sydenferie!! Bra du fant kjole Hvordan ser den ut? Dere må kose dere masse i bryllup!! Her er eggløsningen overstått... Jeg vet ikke om vi fikk hatt nok sex...for sambo var ikke helt i form de to siste dagene, så hadde sex søndag morgen...og el var mandag kveld eller tirsdag...litt usikker.. Føler meg bare veldig lei av alt som handler om prøving nå...så skal prøve å ta en liten pause fra bim nå... Ihvertfall være her litt mindre...helt til ikm...
wowo Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #108 Skrevet 7. mai 2009 Hei Så deilie meg planlagte ferier i varmere strøk, høres bare så digg ut.Vi har ikke lagt planer i det hele tatt, annet enn en uke hos mamma og di da vi skal til nord Norge i et bryllupt. SKulle gjerne hatt en uke eller to i Tyrkia/Hellas/Spania!! Hvor er det dere skal i bryllup Amia? Egget forstår godt at du begynner å bli lei alt og er nok kanskje ikke så dumt å ta pause herfra fra tid til annen!! Godt det er sommer og at det er litt annet som skjer med ferie, ny jobb ol. slik at du kan få tankene over på noe annet en stund. Jeg har nå jobbet min siste dager, og er i permisjon. Er 37 uker i dag. Oliver har ikke meldt sin ankomst, men driver å dytter seg nedover, så det til tider er utrolig ubehagelig og slitsomt. Spesielt når vi er hos andre og han setter inn støtet. Skal til jordmor i dag og er spent på om hun vil si noe om hvordan ståa er ifht. fødsel..... Håper hun kan skjekke meg men er ikke så sikker. Har en del helvelse i kroppen og har mye kynnere så kan jo være at hun da skjønner at jeg begynner å bli lei, får på meg et par sko og de er ikke hele, så er dumt at det regner i dag!! Får prøve gummistøvlene, kanskje de går!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 7. mai 2009 #109 Skrevet 7. mai 2009 Hei, måtte bare innom en tur i dag Lykke til med lille Oliver wowo! Håper fødsel og alt går bra hvis vi ikke snakkes før han kommer.. Jeg skal trappe ned "bimmingen" fra nå... Håper det gjør susen Klemmer fra meg!! Vi snakkes snart igjen jenter..og da håper jeg at jeg også er gravid....
Amia Skrevet 10. mai 2009 #110 Skrevet 10. mai 2009 Hei på dere jenter! Nå er jeg endelig hjemme igjen etter 8 timer i bil. Vi har vært i bryllup på vestlandet siden torsdag (i Briksdalen) - det har vært helt fantastisk!! Både naturen og bryllupet var herlig Lang tur hjem igjen, så nå er vi slitne her.. Kjolen fant jeg på Coast i Hegdehaugsveien - kjempefin, men passer nok ikke når jeg skal på neste bryllup i august rett før termin Hvordan er det med dere da? Kan tenke meg det er godt med en pause fra bimmingen Egget - det har gjort meg godt de gangene jeg gjorde det - fokus på noe annet rett og slett. Og som wowo sier, nå kommer det jo sommer og sol - masse annet som skjer enn å sitte hjemme på BIM Hvordan gikk det hos jordmor wowo?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. mai 2009 #111 Skrevet 10. mai 2009 Hei Amia! Har ikke helt klart å holde meg unna bim i dag.. Har nemlig sittet i flere timer med foreldresamtaleforberedelser..så måtte snoke litt på bim da.. Men, i morgen er det ny uke og masse å gjøre, så da blir det mindre bimming igjen..for den fritiden jeg har da vil jeg bruke på sambo og hunden. Det er alltid så mye som skjer i mai..rart med det.. Hyggelig å høre at dere har hatt en fin tur Jeg ser fram til Tønsbergtur hver eneste helg de tre neste ukene Nå er jeg endelig ferdig med foreldresamtalene jeg skal ha i morgen, så nå skal jeg se på film i armkroken til sambo. Ha en super kveld
wowo Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #112 Skrevet 10. mai 2009 Hei hei! Innom nå og da må du da Egget, er jo kjekt å høre fra deg! Jobber på en søndag du?! Amia er så hyggelig å være i bryllup, men skjønner at du er sliten ser jo en LANG biltur.. Har hørt flere som har kjøpt kjole på coast, er visst mye fint der. Jeg har sett en flott kjole i en butikk når man går av bussen på lapsetorvet ved Solli, men ikke vært å sjekket prisen, ser dyrt ut der inne..... Gikk bra hos jordmor, han sitter godt festet og alt er fint, på onsdag skal hun skjekke hvor moden jeg er. Hun syntes det var litt tidlig nå, men gikk med på å sjekke på onsdag om jeg ikke har født til da!!! Ha en fortsatt fin kveld dere også.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. mai 2009 #113 Skrevet 11. mai 2009 Klarer ikke holde meg unna..men begrenser meg til å skrive kun på denne tråden og en annen med noen andre Oslojenter Og logger inn sjeldnere enn ellers.. Denne uken har vi foreldresamtaler i barnehagen, så jeg måtte forberede de jeg skulle ha i dag. Må forberede en i dag også..egentlig er jeg ikke i form..og er kjempesliten etter en lang arbeidsdag.. Men, må jo.. Lurer på om jeg skal ta en tur til legen imorra eller onsdag for å teste om jeg er allergisk mot pollen, for jeg har vært tett i nesa i to uker nå.. Gir seg ikke..og nå kan jeg ikke ta mer nesespray..er jo maks 10 dager med den..
Amia Skrevet 12. mai 2009 #114 Skrevet 12. mai 2009 Hei på dere girls;) Så bra at alt var bra hos jordmor wowo! Nå er det en spennende tid fremover, jeg venter i spenning. Plutselig skjer det nå Gleder du deg? Fikk du tatt en tur til legen da Egget? Ikke umulig at det er i allergi i disse pollen tider... Slitsomt. Jeg var allergisk da jeg var mindre, men har heldigvis vokst det av meg. Når er ikm Egget? Igår var jeg hos legen, er fortsatt 60% sykemld. Sliter litt på jobben for tiden for de tilrettelegger ikke i det hele tatt, og ting sklir litt ut i avdelingen. Så jeg sitter med konstant dårlig samvittighet og er ganske så frustrert. Har vært i 2 samtaler med min leder, og de forstår, men er låst i budsjetter iforhold til å avlaste/tilrettelegge for meg! Føler meg litt lost på jobb for tiden, er slitsomt å ikke strekke til.. Ellers så sjekket vi hjertelyden til lille tulla som lå på 160, og målte magen for første gang - og jeg lå akkuratt på normalen - hurra
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. mai 2009 #115 Skrevet 12. mai 2009 Hei jenter! Fikk ikke vært hos legen, men har følt meg litt bedre i dag..så drøyer noen dager til og ser om det blir noen bedring.. Har ikm på søndag eller mandag.. Jeg oppdaterer dere til helgen Ha en fortsatt fin uke og god 17.mai hvis vi ikke skrives før den tid Godt å høre at det har gått bra hos jordmor wowo, og at alt var fint hos deg Amia
Amia Skrevet 16. mai 2009 #116 Skrevet 16. mai 2009 Hei jenter! Noe nytt å fortelle wowo? Er så spent om om lille Oliver har meldt sin ankomst Hvordan går det ellers med dere? Nærmer seg ikm nå Egget, deilig med en BIM pause? Klarer du å få det litt på avstand? Jeg sliter litt med jobben min for tiden, så er egentlig litt lei. Nå gleder jeg meg bare til ferie i Juni..teller ned nå, bare 3 uker igjen til avreise Idag skal vi på fest hos en venninne med masse gode venner, og i morgen skal vi nok en tur til Asker til sambo`s familie. Blir en stille og rolig 17 Mai feiring her! Ha en strålende helg og 17 Mai i morgen jenter!
wowo Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #117 Skrevet 16. mai 2009 Hei Bor nok inne i magen ennå ja, prøver å si at han bare kan komme, men hører ikke etter.... Har blitt sikkelig forkjølet, med vond hals, så synes veldig synd på meg selv om dagene!! Blir nok en rolig feiring på oss sammen med familien til mannen min. Dersom du sliter på jobb Amia, så trapp mer ned. Jeg angrer som en hund på at jeg ikke forsvant litt før på slutten, var så sliten men følte jeg måtte være der da jeg måtte gi opplæring... Utrulig dumt av meg, er jo de som ikke hadde tenkt langt nok.. Men er vel noe med den samvittigheten. Sikkert lurt å si at du kjenner at det er slitsom, og at du vurderer formen fra uke til uke, så har du jo sagt i fra!!! Egget så spennede med ikm nå snart, heier på deg vet du:) Ha en flott 17 mai!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. mai 2009 #118 Skrevet 16. mai 2009 Vil bare snike meg innom for å ønske dere en riktig god 17.mai feiring imorgen!!! Jeg har kjent murring og stikking et par dager nå... Tror ikm er i morgen... Spent!!
*Hønemor81* Skrevet 17. mai 2009 #119 Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer med dagen, jenter! Håper dere har hatt en strålende dag i solskinnet Egget, jeg er virkelig, virkelig spent på IKM nå. Har blåst ut masse babystøv på Torshov de siste dagene, og håper dette har hatt effekt! Og Wowo, får håpe at lille Oliver melder sin ankomst snart. Slitsomt å gå og vente så lenge! Vi har feiret siste 17.mai (ihvertfall på en stund) i Oslo. Har kjøpt oss et lite rekkehus i Stavanger med hage og balkong, og lekeplass rett utenfor døren. Tror at både lille Ylva og pus kommer til og stortrives der:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. mai 2009 #120 Skrevet 17. mai 2009 Hei jenter....en dåååårlig nyhet herfra Jeg fikk mensen i ettermiddag.... Er sååå trist nå og føler meg skikkelig lei og motløs.... Alt jeg ønsker nå er å få den lille spiren på plass i magen min!!
Amia Skrevet 18. mai 2009 #121 Skrevet 18. mai 2009 Hei jenter! Æsj, møkkamensen kom ja! Dritt!! Huff, skjønner at du blir frustrert nå.. Men da er det vel bare å ta den turen til gynekologen og komme igang med utredningen?! Så skal du se det klaffer innen sommeren er over, selvom det ikke virker sånn nå Så deilig med rekkehus og hage August-baby! Vi tenker litt i samme baner der, men vi blir nok boende her et år til tenker jeg, og regner med å flytte på oss på denne tiden neste år! Gleeeder meg til hage og terasse - bra for både voksne, barn og hund Nå gir jeg de muligheten til å tilrettelegge litt på jobb en uke til, hvis ikke får jeg bare fortsette å mase.. Legen har til og med sagt at hvis de ikke hører på meg, så får jeg henvise til han!! Kanskje de hører hvis jeg sier det.. Tror jeg begynner å bli litt forkjøla eller småsyk. Er litt uggen, småvondt i hodet, har nyst minst 20 ganger idag.. Så tror jeg skal legge meg tidlig under dyna idag ja
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. mai 2009 #122 Skrevet 18. mai 2009 Hei Amia! Ja, nå er jeg så lei at jeg kan ikke få uttrykt det godt nok engang... Jeg er så lei av mensen, uendelig venting på eggløsning og ikm, symptomjakt osv osv... Nå vil jeg bare ha en baby jeg også!!! ALLE andre jeg kjenner er jo gravide og popper ut her og der... Teit jobb du har da Amia..det er jo et krav at man skal tilrettelegge.. Hvis de ikke hører får legen bare sykmelde deg helt da..så skal du se at de angrer at de ikke var gode nok til å tilrettelegge.. :-P Ikveld sitter jeg bare i sofaen og "trøstespiser"... Vært litt smådeppa i dag siden mensen kom... Jeg orker nesten ikke tanken engang, på enda en pp.. Gleder meg masse masse til sol, sommer og ferie!! Da er det i hvert fall bare hyggelige ting som skjer!
wowo Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #123 Skrevet 19. mai 2009 Hei Trøsteklem til deg Egget. Må si meg enig med Amia, blir nok bra å komme deg til utredning og få klarhet på den fronten og så sitter det nok en spire der etterhvert!! Har lov til å trøstespise, og som du selv sier nå er det sommer snart, med masse spennede som skjer. Kanskje du skal drite i hele prøveopplegget denne mnd. gå til utredning, drit i å tenke på når el-løsning er og ikm og alt, kanskje det er godt for deg å få helt "fri" fra alt baby en mnd?!?! Er kanskje enkelt for meg å si, men tror det veldig på at dette sliter fælt på en og sikkert på dere to sammen også!! Sender deg en klem til! Amia, er håpløst når de ikke tilrettelegger, kanskje du skal sm deg som Egget sier, da skjønner de det kanskje. Hvor mye jobber du nå? Dersom du er på tur til å bli syk, legge deg rett ned med en gang. Jeg gjorde det ikke og er ennå ikke bra. Halsen er bedre, men hoster og er så tett, tenker innimellom at jeg sikkert kunnet hostet Oliver ut!! Auguste baby, så hærlig med hage og rekkehus. Blir sikkert kjekt å komme nært familie. Håper vi også ender opp med hage og hus i løpet av året. Jeg er som sagt ennå forkjølet. Skal til jordmor i dag, få akupuk. kanskje kan hun sette en mot forkjølelse også!?! Oliver er som dere skjønner inne i magen ennå, kanskje like greit da formen min har vært som den har vært den siste uken. Men nå kan han komme snart:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. mai 2009 #124 Skrevet 19. mai 2009 Tusen takk for det wowo! Det skal bli godt å komme til gyn neste uke. Og samme dag skal jeg til akupunktøren min også. Skal prøve å være mer avslappet i forhold til eggløsning og ikm. Men, det er ikke så lett å unngå å tenke på eggløsning når jeg får el-smerter hver gang Kjenner godt at noe foregår...og da klarer man liksom ikke helt å unngå sexen..hehe.. Oliver trives godt inni magen han Blir koselig når han endelig bestemmer seg for å komme ut i dagslys Får håpe du ikke må gå mye over tida da.. Skal vel bli deilig å føle seg litt lettere i kroppen
Amia Skrevet 20. mai 2009 #125 Skrevet 20. mai 2009 Hvordan er det med deg nå Egget? Håper du har kommet deg "over" denne pp`s knekk, og er ved godt mot igjen. Men skjønner godt at du er lei og oppgitt nå! Godt det er sommer snart med masse som skjer, ferie og fint vær og masse sosialt ) Nei, jobben er ikke helt slik som jeg ønsker at de skal være i forbindelse med svangerskapet og permisjon. Sånn det er nå så vanskeliggjør de at jeg skal ut i permisjon, og sånn skal det ikke være. Går med konstant dårlig samvittighet nå :/ Nå er jeg 60% sykemeldt, og det er nok der problemet ligger. De klarer ikke å tilrettelegge slik at det ikke hoper seg opp på kontoret hver dag.. De har ingen til å avlaste meg i mine arbeidsoppgaver og det er frustrerende! De er låst i budsjetter og tall desverre. Men jeg gir de en uke til, så får jeg se hva jeg gjør. Legen min vil uansett ikke sm meg fullt fordi arbeidsplassen min ikke klarer å følge opp tilretteleggingen.... Er formen bedre wowo? Kanskje greit at lillegutt holder seg i magen til du er frisk og klar for å gjøre en innsats Ha en deilig fridag i morgen jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå