wowo Skrevet 13. april 2009 Forfatter #51 Skrevet 13. april 2009 Hmm, vet ikke ifht. soppinfeksjon. Mener jeg har lest en plass at noen blir mer plaget når de er gravid. Men det at puppene ikke er ømmer og hovene kan jo være et tegn:) Jeg hadde jo lite symptomer når jeg fant ut at jeg var gravid!! Krysser alt som kan krysses for deg. Vi skal rydde litt til her hjemme, så skal vi gå tur, kjøpe sushi og leie film:) Ha en fin kveld.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. april 2009 #52 Skrevet 13. april 2009 Ja, har lest det jeg også..men, mest i 2. og 3.trimester.. Men, jeg håper at jeg er gravid nå..får svar i slutten av uka.. ;-) Nå skal jeg gre hunden som røyter masse masse!! Og så er det ryddings her også..ikveld blir det film med sambo og en kompis
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. april 2009 #53 Skrevet 13. april 2009 Kom på en ting til...! I dag da jeg våknet kl.10, måtte jeg så tisse at jeg hadde vondt i blæra! Den var helt "sprengt"!! Uten at hadde drukket masse før leggetid i går!! Det har aldri skjedd før! I hvert fall ikke så lenge jeg kan huske....
Amia Skrevet 14. april 2009 #54 Skrevet 14. april 2009 Gratulerer med overstått bursdag Egget ) Håper du koste deg masse! Å, så utrolig spennende nå da, er jo litt snodig å få soppinfeksjon hvis du aldri har det ellers ja.. Kan jo være et "bra" tegn det selvom det er utrolig plagsomt Og de med å måtte tisse om morgenen har fulgt meg hele veien faktisk... Jeg har aldri vært sånn at jeg må skikkelig tisse når jeg våkner om morgenen, men siden jeg ble gravid er jeg helt "sprengt" i blæra når jeg våkner..hehe..MÅ bare stå opp! Ikm i slutten av denne uka ikke sant? Det var tungt å starte jobb igjen idag...trøtt ja!! Godt det er kort uke. Gleder meg allerede til helgen Påsken har vært deilig avslappende med gode middager hjemme og borte, masse kjærste tid, og masse godis
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. april 2009 #55 Skrevet 14. april 2009 Tusen takk for det Amia Jeg håper så inderlig nå at jeg kommer til å bli veldig skuffa om mensen kommer... Jeg har ikm på lørdag eller søndag..
Amia Skrevet 14. april 2009 #56 Skrevet 14. april 2009 Ja, det skjønner jeg godt! Spesielt nå som det dukker opp nye symtomer som ikke har dukket opp tidligere Skal du teste før helgen, eller venter du å ser an?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. april 2009 #57 Skrevet 14. april 2009 Nei, jeg venter og ser Pokker..den stikkpilla jeg tok i går kom ut nå, i kun to deler! Den hadde ikke smelta! Da har den jo ikke virket som den skulle :-O
Amia Skrevet 14. april 2009 #58 Skrevet 14. april 2009 Ja, skjønner det Blir dyrt med de testene om man skal holde på med det hver mnd.. Huff, så irriterende! Det er noe av det mest plagsomme jeg vet soppinfeksjon... På`n igjen med ny pille da!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. april 2009 #59 Skrevet 14. april 2009 Sånn, da har jeg hentet ny pille! Håper den fungerer bedre Nå skal jeg lage middag til oss her. Har kjøpt skinkebiff. Det har jeg aldri spist før! Håper den er god Også var papsen innom med bursdagsgave til meg Ny tv-benk!! Johoo!
*Hønemor81* Skrevet 16. april 2009 #60 Skrevet 16. april 2009 Grattis med vel overstått, Torshovnabo! Ikke lenge til IKM nå, og jeg krysser fingrer og tær og alt jeg har for deg:) Jeg, Wowo og Amia får gå sammen om å dynke postkassen din full av babystøv! Så ellers en jente med en liten valp som gikk tur i Vogts gate i helgen, og da tenkte jeg på deg:) Jeg har det ellers bare bra, men synes at døgnet gjerne kunne hatt mer enn 24 timer for tiden. Får leiligheten lagt ut på Finn i morgen samt at jeg har masse, masse å gjøre på jobb, så det er nok å henge fingrene i for tiden. Men i helgen skal jeg ta det med ro, dra på Kaffebrenneriet og forhåpentligvis nyte noen solstråler. Det blir deilig!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. april 2009 #61 Skrevet 16. april 2009 Tusen takk for det Torshovnabo Håper det går bra med deg nå! Lykke til med salg av leiligheten da! Får håpe det går finfint Selv om jeg gjerne skulle hatt deg i Oslo slik at vi kunne blitt bedre kjent... Ja, jeg håper dere tre overlesser postkassen min med babystøv! Så mye at naboene lurer på hva i alle dager dette er for noe...haha...! Jeg reiser sannsynligvis til Tønsberg i helgen. Var der i påsken, men da var det så mange som var borte. Så jeg håper på å få sett flere i helgen Bl.a. foreldrene mine.. Var nok ikke meg du så sist helg da..siden vi var i Tønsberg da. Hunden er 7 mnd nå, så han er ikke så liten lenger..synes jeg da..hehe..men, valp er han fortsatt.. Han er cirka knehøyde, hvit og sort og litt brun. Veeeldig skjønn og superlykkelig
*Hønemor81* Skrevet 16. april 2009 #62 Skrevet 16. april 2009 Hørtes hyggelig ut med Tønsberg-tur! Kos deg:) Bodde sammen med en liten valp hele påsken, og da må jeg innrømme at jeg fikk litt lyst på hund. Tror derimot ikke at katten deler den oppfatningen. Han skyter nemlig rygg til alt som sier "voff". Hehe. Får ta meg en tur til Anny snart slik at hun kan gi meg litt deilig fotsoneterapi. Den dama er jo terapi i seg selv. God helg!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. april 2009 #63 Skrevet 16. april 2009 Takk for det! Jeg gleder meg! Så nettopp værmeldingen, og det er meldt knallsol hele helgen! Da skal det bli godt å sitte på terrassen og sole seg i vårsolen med en deilig kaffe Hehe, da må den valpen ha vært snill siden du fikk lyst på valp. Tror ikke det er så mange som blir så innmari gira på valp etter å ha tilbragt tid sammen med valpen vår som er en energibunt til tuuuusen! Jeg håper jeg kan ringe Anny til uka og si at jeg er gravid Kommer mensen blir det mer fotsone og nåler Hun er virkelig vidunderlig ja Gooood helg
wowo Skrevet 17. april 2009 Forfatter #64 Skrevet 17. april 2009 Hei hei jenter Sendte babystøv til egget på Thorsov med postmannen i dag, han skulle sende det videre til tønsberg om du ikke var hjemme. Denne ikm må vi være sikker på at vi treffer riktig postkasse:) Så deilig med tur til Tønsberg, er jo det knallværet i dag og så skal det bli i hele helgen, hærlig. Jeg er hjemme i dag, og er litt fortvilet. For i morgen eller søndag reiser mannen min til Brasil igjen. Denne gangen for forhåpentligvis bare for en uke, men liker det lite...... Nå kjenner jeg sikkelig på at jeg vil ha han hjemme, er glad dette er siste lange turen før termin. Ja ja litt syting herfra, nå skal jeg kompansere "tristheten" med å dra en tur på shopping:) Lykke til med salg at leilighet August-baby!!
Amia Skrevet 18. april 2009 #65 Skrevet 18. april 2009 Nå er jeg spent Egget? Noe tegn til tanta enda? Skjønner godt at det er frustrerende wowo! Huff, det er jo nå man gjerne vil ha mannen hjemme, den siste tiden av svangerskapet Men en uke skal vel gå bra, så kan dere kose dere den siste tiden sammen hjemme!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. april 2009 #66 Skrevet 18. april 2009 Buhu...mensen kom i dag tidlig... :( Nå er jeg LEI...
Amia Skrevet 18. april 2009 #67 Skrevet 18. april 2009 Huff da, det skjønner jeg veldig godt ;(( Hadde så trua på deg denne måneden jeg, med hostesaft og akupunktur og greier. Men nå er vel trøsten at utredningen starter, og dere finner ut om det er noe eller om det bare naturlig tar tid... Men du fortsetter med akupunktur eller? Vet du, du har lov å være litt lei og sinna idag
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. april 2009 #68 Skrevet 19. april 2009 Jeg hadde veldig trua selv.. Nå er jeg skikkelig drittlei av mensen, eggløsning, babymaking og venting på ikm.. Men, optimismen kommer vel tilbake snart..er alltid dritt med en gang mensen har kommet.. Kjenner også at jeg lengter etter litt ferie nå. Det er så mye stress for tiden med jobbleting. Vet jo ikke om jeg får fornyet kontrakten der jeg er nå, så driver og søker ny jobb. Og det er slitsomt! Skal fortsette med akupunktur ja. Det får meg til å slappe mer av, er nesten litt terapi å være hos akupunktøren min Hun er så søt..hun blir nesten like skuffa som meg når jeg får mensen..fordi hun har så trua på at jeg skal bli gravid snart. Hun skjønner nesten ikke hvorfor det tar sånn tid hun heller.
wowo Skrevet 19. april 2009 Forfatter #69 Skrevet 19. april 2009 Hei. Off trist egget, hadde også trua på deg. Sender deg en stor klem!! Så på en annen tråd at du skulle til utredning snart, det er jo godt slik at du slipper å gå å lure på om det er en medisinsk grunn til at det tar tid! Godt at du har et bra forhold til akupunktøren, kan være godt å ha noen å snakke med som ikke kjenner en så godt! Håper du har hatt en fin helg hjemme i Tønsberg. Jeg har vært i Asker, har kost oss ute i solen i hele dag, så nå er jeg blitt litt solbrent:) Hærlig med så fint vær! Hvordan går det med deg Amia?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. april 2009 #70 Skrevet 19. april 2009 Har hatt en veldig fin helg hjemme i Tbg. Det var godt å møte gode venninner og kose seg i solen og på kafé med dem i helgen Har gått masse tur og drukket kaffe! Kom hjem til Oslo nå..og humøret er ikke på topp.. Vanskelig å takle denne prøvingen i dag..
Amia Skrevet 20. april 2009 #71 Skrevet 20. april 2009 Hei jenter:) Her går det ganske bra wowo! Jobber fullt igjen nå, men er helt kaputt etter endt dag, så lurer på om jeg skal redusere litt igjen. På torsdag skal vi på ordinær ultralyd...er SÅ spent!! Gru/gleder meg! Hehe, vi var også i Asker igår. Sambo er derifra, så vi var i bursdagen til farmoren hans. Hvordan er humøret og formen idag Egget?! Blir jo veldig spennende med utredning nå da! Når har du time?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. april 2009 #72 Skrevet 20. april 2009 Humøret er litt bedre i dag. Gleder meg til gyn-timen om en uke! Har time mandag morgen om en uke. Er veldig spent! Snart får vi kaffebesøk. Det blir hyggelig
wowo Skrevet 20. april 2009 Forfatter #73 Skrevet 20. april 2009 Spennede med ordinær ul da Amia får holde oss oppdatert. Dersom du er helt kaputt kan det jo kanskje hjelpe å redusere slik at du får en dag å hente deg inn på. Vet en del som har stått sikkelig på og som plutselig får seg en smell og blir helt hjemme, er nok lurt å lytte til kroppen sin. Pfeew skjønner du er spent ifht. gyn, men må også være godt å få kommet seg dit og få svar på ting. Håper du har hatt en hyggelig kaffe besøk, og at du skjemmer deg selv bort når du har møkkatanta på besøk.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. april 2009 #74 Skrevet 21. april 2009 Å..dette har vært en lang dag.. Først jobb, så kurs.. Endelig hjemme nå!! Har en grandis i ovnen og er klar for en kveld foran tv'en Frustrerte fruer og Privat praksis! Jippi
Amia Skrevet 21. april 2009 #75 Skrevet 21. april 2009 Samme her Egget.. Lang dag på jobb, så lang tur med hunden. Sambo pusser opp, så han må få lov å holde på hjemme. Nå venter sambo`s yummy pita med masse salat og stæsj - nam Gleder meg til TV kveld her også nå! Og teller ned til UL, 1 dag igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå