Amia Skrevet 30. mars 2009 #26 Skrevet 30. mars 2009 Hei på dere jenter! Da var første dagen av ny uke overstått - gleder meg til helg igjen Det er så utrolig deilig at det er lyst lenge på kvelden nå.. Titter ut og solen skinner fortsatt! Hurra! Hvordan smaker hostesaften da?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. mars 2009 #27 Skrevet 30. mars 2009 Hei hei! Gleder meg til helg og påske Hehe, har ikke begynt med hostesaft enda..starter i dag kanskje..
wowo Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #28 Skrevet 31. mars 2009 Hei hei. Går litt tid mellom hver gang!! Jeg er nå tilbake i Oslo, nyter asfalt under beina og håper på litt sol snart:) Pfeew samtale nå til uken, sikkert ok å få en sjekk. Ikke så enkelt ifht. dette med de gutta, men mener ganske sikkert at om du får en hendvisning så kommer de til å forlange at de skal sjekke sæden hans først.. Ikke så lett tema om han ikke vil, kanskje det hjelper å snakke om alternative løsninger, kanskje han er sikkelig redd for at det er noe galt med han og at han kanskje tenker at det vil påvirke forholdet deres?!!?! De er jo så tøffe de gutta, men ganske sårbare når det kommer til visse temaer.... Ikke lett!! Skjønner at det ikke er bare bare med valp, men sikkert så mye kos:) Amia hvordan er det med deg, var det fult du var tilbake på jobb nå?? Skal dere noe spennede i påsken?? Jeg vet ikke om mannen min kommer hjem til påske så er så usikker på hva jeg skal gjøre, får vel finne på noe!! Ha en fin kveld
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. mars 2009 #29 Skrevet 31. mars 2009 Hei hei wowo! Hørte dere var på bim-treff i går Ja, samtale hos legen på fredag.. Spent!! Og i morgen skal jeg til aku. I går kveld begynte jeg med hostesaft! Joho Jeg håper det gjør susen!! Får ta det opp med sambo igjen, dersom de krever at han tester seg først. Hvis vi får beskjed om det, så kan det jo hende han tester seg..ellers kommer jeg til å bli veldig såra..
wowo Skrevet 1. april 2009 Forfatter #30 Skrevet 1. april 2009 En spennede uke for deg da, egget (glemmer at du har byttet nick:) Kan jo hende at når du først har vært til lege, at han også snur litt, menn skal man jo ikke bli klok på.. Nydelig vær i dag da!!?? Skal komme meg en tur ut,så skal jeg lage middag til en venninne som kommer etter jobb! Ha en fin dag i solen:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. april 2009 #31 Skrevet 1. april 2009 Hei hei Nyydelig dag i dag Man blir lykkelig av å bare kjenne varmen! Jeg har hatt en kort arbeidsdag, og så var det to timer hos akupunktøren min med fotmassasje og nåler her og der.. Det var masse unger på venterommet i dag..det har det aldri vært før når jeg har vært der.. Akupunktøren min sa at hun trodde det var et "tegn".. Kanskje det klaffer denne pp'en Jeg tar jo hostesaft også..hehe.. Og en annen ting føltes litt rart var at punktene på foten hvor eggstokkene og livmora er, var ømme på venstrefoten..har aldri vært øm på de punktene tidligere. Så nå er jeg spent :-P Nå skal jeg slappe av på sofaen før vi skal på siste hundetreningen denne runden..
Amia Skrevet 3. april 2009 #32 Skrevet 3. april 2009 Hei jenter Nå er jeg spent Egget, hvordan har det gått hos legen idag?! wowo: Jeg har vært i full jobb igjen de siste 2 ukene, men er nå gradert sykemeldt igjen etter en sjekk igår. Nå er det jo påske og noen deilig og avslappende dager fremover. Her blir det by-påske med kose middager hos mine foreldre, svigers og hjemme! Håper på påske sol og lange turer med hunden
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. april 2009 #33 Skrevet 3. april 2009 Hei hei! Ikke noe spesielt nytt etter legebesøket.. Blodprøvene mine er normale og eggløsningen fungerer som den skal ser det ut til. Jeg har bestilt time hos en gyn, og skal få brev i posten derfra. Får sannsynligvis time rett etter påsken. Deilig å slippe lang ventetid! Nå skal vi rydde og vaske før vi legger oss langflate på sofaen resten av kvelden. I morgen kommer svigers på besøk. Blir bypåske på oss også. Håper på finvær Vi skal jobbe man og tirs før vi tar påskeferie.
Amia Skrevet 3. april 2009 #34 Skrevet 3. april 2009 Hei Egget! Happy fredag Men det må da uansett være godt å komme igang nå! Det er jo veldig positivt at blodprøvene er normale da. Veldig deilig å slippe lang ventetid, da virker ikke "konklusjonen" så langt unna heller. Og, jeg har troen på deg denne perioden - heier på deg nå Her er vi også langflate på sofaen ikveld Sambo har vært så snill og vasket badet, støvsugd OG tørket støv!! Snill er han Nå er han ute å kjøper mat. Jeg derimot har vært lat og tatt et langt bad og litt egenpleie - veldig deilig!
*Hønemor81* Skrevet 3. april 2009 #35 Skrevet 3. april 2009 Hei jenter! Godt å se at dere har det bra alle sammen. Krysser fingrene for deg, Pfeew, og godt å høre at alle prøver ser bra ut. Jeg må bare beklage at jeg ikke har vært helt på nett for tiden. De siste ukene har jeg følt meg som en gravid Tårnfrid som har sprunget vegg imellom på møter i departementet samtidig som vi pusser opp leilighet på kveldstid. Men nå er jeg endelig på nett igjen og skal ha påskeferie i halvannen uke med mann, mage og katt. Deilig! Formen er ellers fin, og lille Ylva vokser som bare det og er veldig aktiv på kveldstid, særlig når mor har spist sjokolade
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. april 2009 #36 Skrevet 3. april 2009 Hei hei Torshovnaboen min Hyggelig å høre at det går bra med dere, og nå fortjener dere en herlig påskeferie! Ylva er så nydelig navn!! Bra valg!! Nå ser sambo og jeg på Norske talenter og slapper av. Deilig med helg!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. april 2009 #37 Skrevet 5. april 2009 Da tror jeg el er overstått... :-) Og jeg har hatt masse slim denne uka! Har trua på denne hostesafta!! ;-) Skal slurpe i meg litt til et par dager til... Nå skal jeg gå å rulle meg rundt i babystøvet alle gravide her inne har sendt meg! Nå VIL jeg bli gravid!!!
wowo Skrevet 5. april 2009 Forfatter #38 Skrevet 5. april 2009 Hei Ja egget, rulle deg i støvet og tenk positive tanker, du fortjener dette mer enn noen andre nå!!!!!!!!!! Ikm er når? Lurt å ikke jobbet for hardt Amia, må kjenne etter hva man klarer, skal jo ikke slite seg helt ut! Fint navn august baby! Her blir det bypåske også, mannen min kommer fra Brasil i morgen, skal blir godt, har ikke sett han på tre uker så gleder meg masse:) Ellers er det ganske bra med oss. Er litt for mange ganger (4/5) oppe og tisser på natten, så sliter litt med jobben, men nå er det ikke lenge igjen!! Håper dere alle får en hærlig påske!! Stor påskeklem fra både meg og lille Oliver:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. april 2009 #39 Skrevet 5. april 2009 Hei wowo Hatt en fin søndag? Hehe..myye tissing skjønner jeg.. Blir koselig å få mannen din hjem da! Hva har han gjort i Brasil?? Jeg har ikm søndag 19.april. To hele uker til!!! Huff... Hva skal jeg gjøre for få tiden til å gå fort?? :-p
wowo Skrevet 6. april 2009 Forfatter #40 Skrevet 6. april 2009 Hei hei Ble en tidlig kveld i går!! Sovet som en stein i natt, har gått på do og tisset i søvn natt, tror jeg!! Nå er mannen min hjemme igjen:), har vært der i forbindelse med jobb. Han synes det var blitt en del forskjell på magen ja, og kjenner helt andre bevegelser, ting skjer fort nå! 19 april, for trøste deg med påsken og når den er over er det i underkant av en uke bare!!! Dere får finne på ting og kose dere i påsken så går nok tiden fort vet du!! Sluttet med hosesaft nå? Nå skal jeg slappe av med min kjære på sofaen:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. april 2009 #41 Skrevet 6. april 2009 Hei wowo Deilig å få hjem mannen tenker jeg Dere må kose dere masse ikveld! Jeg tok hostesaft i dag tidlig, men skal ikke ta mer nå. Nå får ting bare gå sin gang... Jeg satt ute i solen etter jobb idag og fikk sååå vondt i halebeinet av å sitte på det harde underlaget. Og etterpå hadde jeg rare murringer/ilinger i livmorområdet. Føler meg fortsatt litt rar og har veldig ømt halebein. Sikkert ingenting..men, man skal jo tolke alt mulig rart i denne ventetiden..selv om jeg bare er 1-2 dpo i dag..
Amia Skrevet 6. april 2009 #42 Skrevet 6. april 2009 Hei på dere jenter wowo, så deilig å få mannen hjem igjen etter noen uker nå kan jeg tenke meg! Heldig som får reise i jobben, men 3 uker er jo lenge også da.. Idag har jeg jobbet halv dag, og vært på bebis besøk hos en venninne som fikk for en mnd siden. SÅ søt liten en Ventetiden er lang, men i morgen er jeg 16 uker, så tiden går jo! Denne ventetiden mellom el og ikm føles laaaang ja. Men som wowo sier, deilig med påske i mellom, bare kose seg, spise god mat og godis så går tiden fort. Er jo en veldig spennende pp dette med akupunktur og hostesaft! Håper virkelig dette gjør susen for deg nå - det fortjener du. På onsdag skal jeg til frisøren og stripe håret og "fornye" meg litt - det blir deilig! I påsken skal vi bare slappe av, nyyyte fri med familie og venner
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. april 2009 #43 Skrevet 6. april 2009 God kveld Amia Å, nyfødt bebis!! Herlig!! De er så søte og lukter så godt Ja, i påsken skal vi virkelig kose oss! Spise masse god mat, godis og gå turer i skog og mark med hunden Også håper jeg at jeg klarer å la være å tenke på symptomer hele tiden..hehe.. Nå lager vi kyllingsalat! Mmm, det skal bli godt!! Så blir det tv og avslapning etterpå. Det er alltid deilig med frisørbesøk! Jeg var hos frisøren forrige uke. Fikk vårsveisen
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. april 2009 #44 Skrevet 8. april 2009 God påske jenter!! I dag kom sambo hjem med påskeegg til meg! Det var så søtt! Etterpå skal vi på kino og i morgen reiser vi til Tønsberg for å nyte late dager der Det blir hyggelig!
Amia Skrevet 8. april 2009 #45 Skrevet 8. april 2009 God påske Idag har jeg fikset på håret hos frisøren, shoppet litt vanlige og mammaklær, spist lunch med min kusine og handlet inn til all påskematen...puh Nå skal jeg slappe av på sofaen med min kjære og hunden og kose oss! Gleder meg til noen rolige dager og ta alt som det kommer! Kos dere masse jenter - det er fortjent
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. april 2009 #46 Skrevet 8. april 2009 Nyt påsken Amia!! Vi har sett Menn som hater kvinner i kveld, og den var såå bra!! Nå har vi spist en seeen tacomiddag og slapper av i sofaen. Deilig!!
wowo Skrevet 12. april 2009 Forfatter #47 Skrevet 12. april 2009 Hei Hatt en fin påske? Her har det vært fullt liv, med masse familie besøk, koselig, men nå er det godt å bare skal være jeg og mannen min i noen dager. ! Vi har også vært en tur i Sverige og fått kjøpt vong, bilstol ol. Ble en natt på hotell der, var deilig det. Nå begynner det meste å bli klart til den lille hjemme hos oss, tror jeg da:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. april 2009 #48 Skrevet 12. april 2009 Hei hei! Hatt en knall påske Bare synd den gikk så altfor fort...buhu... Vi er tilbake i Oslo, og skal nyte siste dagen hjemme bare vi to. Og i dag har jeg bursdag, så i dag har vi hatt kaffebesøk og spist middag på Fridays! Mmm!! Nå skal vi se film og synke ned i sofaen...
wowo Skrevet 13. april 2009 Forfatter #49 Skrevet 13. april 2009 Grattis med dagen i går Egget!! Har dere vært hjemme i påsken? Kipt at påsken er over ja, nå er det bare å glede seg til mai og forhåpentligvis sikkelig vår:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. april 2009 #50 Skrevet 13. april 2009 Takker og bukker Vi har vært i Tønsberg. Kom til Oslo i går kveld. I dag skal vi kose oss og slappe av siste dagen før det er tilbake på jobb i morgen. Kan soppinfeksjon være et graviditetssymptom? Jeg klør og er rød nedentil...har ikke hatt sopp på i hvert fall 2 år...hvorfor skal jeg plutselig få det nå? Og etter eggløsningen pleier puppene å bli ømme og hovne etter noen få dager...denne gangen har de ikke blitt ømme eller hovne enda...!! Kanskje jeg ikke har hatt eggløsning? Eller så tar jeg meg selv i å tenke at det kanskje er fordi jeg er gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå