Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Da starter jeg tråden...

Kondolere så mye august baby! Håper det går bra med deg og dine, er fryktelig når slikt skjer! Er jo bra at dere har vært sammen i en slik stund!

Pfeew hvordan går det ifht. vannlekkasjen? Nå nærmere det seg ikm?!?!

Jeg er i Tromsø igjen skal nå være i halvannen uke skal bli godt det. Her opp er det sikkelig vind i dag, blåser og sner sidelenges, litt kos med "sikkelig vær", selv om det ikke hadde gjort noe å fått vårværet som er i Oslo nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere ;) Bra med ny tråd wowo!

Så trist å høre August baby. Er vel ikke noe som trøster nå, men godt at du har familien samlet fremover og støtte hverandre. Håper det går bra med deg og dine - tenker på deg!

Pfeew, er det noen symptomer på gang eller? Er så spent ;)

Så deilig med litt familiekos da wowo. Godt å være hjemme å bli "pleid" litt tenker jeg!! Nå har du jammen ikke lenge igjen! Har en venninne med termin i midten av Mai - og jeg synes det er rett rundt hjørnet :D Spennende! Hvordan er formen nå da? Mye liv i magen?

Jeg er 13+2 idag, og nå gleeeder jeg meg bare til å kjenne liv! Vet det kan være lenge til enda, men synes det høres så koselig ut! Nå er det bare en mnd igjen til ordinær UL også - deilig at tiden går ;)

Været her i Oslo er jo helt fantastisk! Idag har jeg vært ute nesten hele dagen med den firbente og kost meg. Sittet på en benk i solen med kaffe og kastet pinne og gått rundt! Herlig :)

Skrevet

Der var det en ny tråd ja :) Takk wowo!

Ikm om to dager....jeg holder på å gå på veggen nå..... Men, i dag synes jeg puppene føles mindre ømme, og det er ikke noe godt tegn...i forhold til tidligere erfaringer, for da har mensen kommet 1-2 dager etterpå.... :-/

Har jo ingen symptomer på graviditet heller... Å...hvis mensen kommer blir jeg leeeei meg!!

Kjenner jeg er veeldig følsom i dag også.... Kom nettopp hjem etter å ha kjørt sambo til flyplassen, og med en gang jeg kom inn døra hjemme kom tårene...fordi jeg vet han skal være borte helt til søndag og det kommer til å bli sååå tomt uten han... Føler meg skikkelig dum egentlig som gråter pga noen få dager uten han..for jeg har jo aldri vært sånn lei meg tidligere når han har vært borte en helg i ny og ne...enten gravid eller skikkelig pms i dag tror jeg :-P Pluss at jeg er veldig sliten nå...har vært mye stress i dag...

Må kose deg masse i Tromsø wowo!! Nyte tiden med familien :)

Helt herlig vær i dag ja Amia!! Det kan jeg skrive under på!! Nyter utetiden i barnehagen når det er sånn vær ja ;)

Skrevet

I dag tidlig kom mensen :(

Skrevet

Æsj pfeew - møkkamensen!!! :/ Hvordan går det med deg nå da?

For noe drit, skjønner hvis du er lei nå!

Planer for helgen da?

Skrevet

Hei

STOR tøsteklem til deg pfeew, ååå er så kipt. Hva skal du i dag da?? Håper du har planer, ikke så ok å være hjemme alene nå!!!!! Du får ty til gode venninner og litt vin! Sender deg ennå en klem!!

Amia så kjekt å høre at det er bra med deg! Ukene går fort nå, får jo påsken også før ul!! Du får nyten våren fremover. Jobber du noe nå eller er du fortsatt 100% sykemeldt?

Her er det en del liv ja. Varierer noe fra dag til dag, men merker mye nå som jeg er hjemme og i ro. I kveld skal vi spise scampi i sweet chilli og så har jeg bakt kake, nam, regner med at det blir litt liv og røre da:) Jeg og mamma har vært å shoppet litt i dag, så nå begynner den lille å ha litt!!

God helg til dere!

Klem

Skrevet

Hei jenter..takk for støtten.. Jeg ble så irritert da mensen kom i dag!! Men, følte det faktisk litt på kroppen i går... Æsj...jeg vil også ha baby i magen... Har ikke vært lei meg i dag...bare sinna for at mensen kom... Sambo var så søt og skrev at han også var skuffet fordi jeg ikke var gravid (det har han aldri sagt før), og så skrev han at det blir nok baby snart..at det vil nok klaffe snart.. *sukk* :) Det var gode ord å få fra han, som nesten aldri snakker om baby og prøving... Savner han masse masse!!

Ikveld har jeg besøk av to venninner som overnatter hos meg. Vi har spist mat, godis og sett på tv og skravlet masse :) Nå har vi lagt oss hele gjengen.. Trøtte etter en lang uke..

I morgen gleder jeg meg til en lang gåtur i solen og kaffe :)

Skrevet

Tusen takk for hilsener og gode ord, jenter. Det varmer!

Nå er jeg tilbake igjen i Oslo og skal bruke helgen til å style leiligheten som vi skal legge ut for salg etter påske. Funker ikke med 40 kvm når bebisen kommer.. Og vi har også bestemt oss for å flytte tilbake til Stavanger etter 9 år i Oslo. En tøff avgjørelse, men tror familien trenger oss, og vi trenger familien vår.

Pfeew: Nå synes jeg den tanta di er j&%%¤ sleip altså! Ikke lett å holde motet opp i en sånn situasjon. Men veldig godt at sambo viser forståelse og at han kjenner på de samme følelsene som deg. Dette er noe dere skal klare sammen, og jeg har troen på dere!

Amia og Wowo: Kos dere med magene i det fine Oslo-været i helga. Skal se etter andre gravide når jeg rusler nedøver Løkka og tenke på dere:)

Skrevet

Hei hei!

Har dere fått gjort mye i leiligheten i dag August-baby? 40 kvm er ganske lite om man får barn ja..helt enig! Vi har 45 kvm, og må ha noe større snart..selv uten barn..jeg holder på å bli gal av plassmangelen..det renner over her..

I dag har jeg kosa meg! Vært i byen med en venninne, shoppet og drukket kaffe. Også har jeg kjøpt påskeliljer og ryddet fram vårskoene :) Hadde en skikkelig rengjøringsrunde her på torsdag, så nå er det så koselig her med turkise lys og blomster! Livet er herlig :D

Snart skal jeg gå en tur med hunden, og så skal jeg sette meg godt til rette i sofaen og kose meg med strikketøy, tv og godis :)

Gleder meg til i morgen, for da kommer sambo hjem igjen :D Tomt her uten han...

Skrevet

August-baby..trist å miste naboen min..selv om jeg ikke har møtt deg.. :) Men, forstår godt at dere vil flytte tilbake til familien.. Vi kommer nok til å flytte ut av Oslo etterhvert vi også..men, når vet vi ikke enda..

Det er veldig godt å ha familien i nærheten, og det er mye god hjelp i familien når man skal få barn også.

Skrevet

Så bra at du har hatt en fin lørdag:) Jeg har også kjøpt påskeliljer idag, og det er så utrolig kos å pynte leiligheten med blomster. Og idag har jeg vært skikkelig husmor; bakt brød og hatt to venninner på brunsj, og ellers ryddet og vasket litt og startet med å gjøre leiligheten klar for mandagen.

Mannen min jobber hele helgen, og jeg får besøk av to venninner snart. Har god rødvin (som de får dele :( ), men masse sjokolade og chips også, samt strikketøy. Ha en fortsatt fin lørdagskveld, vennen:)

Bebisen og meg sender ut masse babystøv på Torshov!

Skrevet

Veldig koselig med vår, friske farger og blomster i en nyvasket leilighet :) ...Varg måtte smake litt på påskeliljene...hehe...man må jo undersøke det som er nytt... :-P

Flink du har vært i dag da! Er så godt med hjemmebakt brød..tar gjerne i mot brød på døra her ;) Jeg er ikke så flink på kjøkkenet selv..verken med mat eller baking..

Kos deg masse med venninnebesøk ikveld!

Når jeg har støvsugd alt babystøvet du har sendt ut og puttet det i en boks, skal jeg rigge meg til i sofaen, spise middag og se på tv :)

Skrevet

Jeg har byttet nick jenter :)

Hvordan har søndagen vært? Jeg har kosa meg i hele dag og nyter at jeg har fri...for imorgen er det en ny arbeidsuke...

Skrevet

Hei girls :)

Liker det nye nicket "gamle" pfeew :D

Idag har jeg bare slappet av og gått tur langs Frognerkilen...så begynnte det å regne :/ Æsj..

Sambo har vært bortreist siden fredag, på hyttetur med jobben. Venter han hjem hvert øyeblikk nå - blir kos! Han hadde bursdag på fredag så vi skal kose oss med litt god mat og ta en forsinket feiring.

Hadde jente kveld med gode venninner her på fredag stille og rolig med god mat og skravlings ;)

Hva har dere gjort i helgen da?

Skrevet

Hehe, takk Amia :) Veldig fornøyd med nye nicket mitt jeg også :)

Nå har sambo kommet hjem :D Men, jeg må dessverre forberede noe jobbgreier ikveld..men, vi kan kose oss imorgen :) Er uansett godt å ha han hjemme igjen!

Skrevet

Hei

Bytt nick pfeew, var litt forvirret her en stund:)

Hvordan er det med dere? Er det fortsatt vår vær i Oslo? I dag er solen tilbake i Tromsø:) Jeg sitter og venter på et kusine av meg som skal komme på besøk, blir hyggelig det! Kjenner på kropp og sjæl at det har vært utrulig deilig med LANG fri, har virkelig fått slappet av:)

Håper dere har det bra der nede i sør!

Skrevet

Hei på dere jenter!

Så bra at du slapper av og koser deg oppi nord wowo ;) Hvor lenge blir du før du reiser ned til Oslo igjen da?

Jeg startet jobb igjen på mandag, og det var ganske godt å komme igang igjen - men må innrømme at jeg er kjempesliten allerede! Sliter fortsatt med trøttheten jeg da... Er vanvittig trøtt, merker det spesielt godt nå som jeg jobber igjen. Men jeg tar en uke av gangen og ser hvordan det går fremover. Er jo ikke så lenge igjen til litt fri i påsken heller! Idag er deg 4 uker til ordinær ultralyd - jippi! Nå håper jeg ukene går fort fremover ;)

Skrevet

Hei jenter!

Valpen har ødelagt laderen til pc'en..så blir ikke så mye skriving fra meg her før jeg får kjøpt ny.. :-P

Skrevet

Hei jenter!

Hva gjør dere i helgen? I dag har sambo og jeg gått koselig tur med den firbente. Nå skal sambo snart på guttefest, så jeg skal se film og slappe av hjemme. Det blir deilig :)

Har kjøpt meg hostesaft i dag. Skal ta den første slurken ikveld :)

Skrevet

Hei Egget ;)

Fått fikset lader til pc igjen? Haha - er så irriterende når de tygger på alt mulig! Mister han tenner nå kanskje? Ekstra godt å tygge på ledning?

Vi har vært på koselig middag hos mine foreldre ikveld. Sambo dro til noen kompiser på fest, og jeg tar kvelden snart - er så trøtt, så trøtt :D

Hostesaft ja - er det klart for eggløsning snart kanskje? ;) Spennende!! Har du vært i kontakt med lege siden det snart har gått et år eller?

Skrevet

Hei Amia :)

Nei, jeg låner sambo sin pc :) Han er på fest... Jeg må bestille lader på nett, så det kan ta litt tid enda.. Buhu..

Han har mistet alle tennene sine..så det er bare rampestreker.. :-P

Kanskje gutta våre er på fest sammen et sted..hehe.. Sambo sa det var en del han ikke kjenner der.. :-P Det er ren guttefest..

Hvis eggløsningen kommer i tide, så kommer den neste helg.. Skal til legen på fredag for å snakke om utredning :)

Skrevet

Ja, lenge leve rampestreker ;) Kan være et lite bøllefrø hun jeg har her også! Men nå ligger hun rett ut ved siden av meg i sofaen og sover søtt.. Ganske så søt:)

Ja, tenk om de er det du! Haha - hadde vært morsomt! Ren guttefest det han er på også. Oslo er jo ikke verdens største by akkuratt ;)

Slukket du lysene i kveld da? Det var såå koselig til middag med bare stearinlys - skikkelig stemning!

Blir godt å få snakket med legen å komme igang med utredning da! Sikkert deilig at man "kommer igang" med noe så man kan få avklart det ene og det andre! Og kanskje det klaffer akkuratt denne mnd!! Tenk så kos julegave dere får da ;)

Skrevet

Sendt deg en pm Amia :)

Vi kan ikke ha noe bordet som kan bites på.. I hvert fall ikke blomster har jeg funnet ut.. Må ha et litt kjedelig hjem til han er ferdig med den verste nysgjerrigheten..hehe.. Men, i dag har han vært en engel hele dagen!! Og sovet hele kvelden etter at sambo dro på fest... Fått seg en gammel dyne som han elsker å ligge på. Er en skikkelig kosegutt som liker å ha det varmt og mykt. Noen ganger lager han seg en skikkelig "hule" i dyna. Hehe..

Jeg husket å slukke lysene vettu. Var så koselig :) Nå har jeg slått de på igjen, men har dempet spottene veldig. Koselig med levende lys :) Bare synd jeg er alene hjemme ikveld..

Ja, blir godt å få snakket med legen og komme i gang. Vite at det skjer noe..og få noen svar.. Håper det blir klaff nå ja!! :-) Snakket litt med sambo i dag om testing av han..og han er ikke så innmari gira på det..

Skrevet

Det hadde jo vært morsomt ;)

Jeg husker godt den valpetiden hvor de er nyskjerrige på absolutt alt! Hun har heldigvis aldri ødelagt noe hos oss, ganske så snill! Men det hører jo med dette - roer seg når det nærmer seg 1 år. Det er så deilig når de koser seg og sover godt.... Hule ja, min stortrives i "huler" og kan holde på lenge for å grave seg til den perfekte hula! Så sukker hun tungt når hun endelig har funnet den perfekte liggemåten! De er rare, men så utrolig søte! Skikkelig "kosedyr" skal gjerne pakkes inn og dulles med ;) Hehe, og jeg smelter jo :D

Er vel kanskje ikke en velkommen tanke å teste svømmerne for disse gutta, men det er jo bare rett og rimelig når vi jenter tester! Men han synes kanskje det er for "tidlig"? Er ikke så lett det der, man kanskje han kan bli med deg til legen og snakke med de. Det er ofte lettere for de å forstå/akseptere at det er sånn når de får høre det fra en profesjonell. Men dette er vel et litt sårt tema for de fleste gutter tror jeg?

Skrevet

Hehe, de er verdens nydeligste!! Jeg også smelter totalt! Han er "babyen" min... :) Og hver gang jeg drar på jobb, har jeg så vondt i hjertet mitt når jeg går fra han... Synes det er grusomt at han må være alene de timene vi jobber.

Sukk..nå ligger han krøllet sammen på dyna si.. Var oppe en liten tur i stad for å strekke på seg..så la han seg igjen..

Jeg forstår sambo veldig godt.. Så jeg vil liksom ikke mase på han om dette med testingen.. Men, følte for å snakke litt om det i dag, siden jeg fortalte han om at jeg skal til legen å snakke om utredning til uka.. Jeg tror neppe han kommer til å bli med til legen min for å snakke om det. Mulig han synes det er litt tidlig enda også..siden gutter er litt mer avslappet enn oss jenter.. :-P

Men, vi får se.. Nå har jeg i hvert fall nevnt det, og han vet at jeg skal til legen snart. Også sa jeg at jeg spør min lege om henvisning for han, om han ikke vil gå til sin egen lege. Men, han vil ingen av delene.. "Det er ikke noe galt med meg", sier han... Denne stoltheten til gutta altså..hehe... Får håpe det klaffer snart, slik at begge slipper testing :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...