Gå til innhold

noen som har væske i livmoren uten for fosteret?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, har 2 venninner som fikk store blødninger tidlig(uke 6 og uke 8). Ved UL viste d at der var en blodfylt cyste hhv ved morkakefestet og ved livmortappen. Den ene har ei jente på 2 år nå, den andre er i uke 27-28. :)

Det går ofte bra ser du. Det kjipe er jo at en må vente og se. Er selv forferdelig resultatorientert og venting er vel noe av det jeg takler dårligst. ;)

Men der er liv, veksten var jo bra(var det ikke 9 mm) så da utvikler den nye lille adm dir seg som den skal.

Dette SKAL gå bra det!!!

Stor klem.

Hadde også stor blødning for noen dager siden(du skrev til meg på et annet innlegg) og her går det bra enda, så da får vi håpe at om 8-9 mnd sitter vi med to hylere og koser oss på søvnløse netter.. :))

så godt å høre at det går bra med deg :)

tusen takk for at du fortalte hvordan det har gått med dine 2 venninner, det hjalp å høre.

er litt tryggere nå og håpet vokser.

ja den lille var 9 mm :) så alt ser normalt ut med den lille.

tror og satser på at vi sitter med nurka våre til vinteren :)

stor klem fra meg

hei. håper ultralyden gikk fint luckymommy.

jeg var i dag, den viste samme væske/blødning og legen sa at jeg kom til å blø det ut. gruer meg.

fosteret var 14,5mm og hjerte slo så der ser alt normalt ut.

er så redd fosteret skal trekkes med i blødningen.

men men det er håp:)

Var på ul på onsdag da jeg var 7+2, og fikk se 100 mm ren perfeksjon med et bankende hjerte. Det er så deilig å å få høre at veksten er normal, da er det mindre sjanse for at det skal gå galt. Merker nå at jeg sakte men sikkert begynner å føle at dette kommer til å gå bra, og det er IKKE bra. Tenk viss det skjer noe da!!! Uff, er litt typen som venter med å feire til seiern er i boks, så blir litt skeptisk til meg selv medall den positive innstillingen.. hehe :D

Hvor langt på vei er du nå?

Annonse

så koselig å høre at spiren vokser som den skal og at du så hjerte slå.

tror nok dette går bra for deg :)

jeg er vel som deg og holder meg litt igjen ang det å være trygg på at det går bra. men håper :)

jeg skal på ny ultralyd 23 april og hvis blødningen kommer... da får jeg time på dagen eller kan bare møte opp.

føler meg ganske trygg slik.

jeg er i dag i uke 8+2.(mens) men ultralyden viste at jeg er i dag uke 7+6. så noe mellom det.

vi får bare prøve å kose oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...