JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Mi er 6 uker, hvor mye vann kan jeg gi henne? Hu liker vann kjempe godt.
tollotone Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Jøss, jeg må jo være helt uopplyst jeg. Trodde man ikke skulle gi så små vann i det hele tatt. For 6 år siden fikk jeg vite at vann var ikke noe å gi nei, nesten litt strengt. Men tidene forandrer seg:) Jeg har altså ikke svaret ,men måtte bare kommentere.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Jenta mi er 5 mnd, og drikker bare melk, ikke vann! De får nok væske fra melka når de er så små, det er først ved innføring av fast føde at vann blir aktuelt/ nødvendig!
Litjmora Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 men vann har vel aldri skadet noen heller da... bare fint om hun liker vann vel, min får jeg ikke i en dråpe, og han er 5 1/2 mnd. Men kanskje du skal begrense det litt, spør HS du så er du sikker.
Tulipan:) Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Fikk beskjed av hs i sommer om å gi da min 5-6 uker gammel sønn vann siden det var så varmt at han ikke gjort det noe annet en å amme og gulpe. Så regner med at det ikke er farlig. Men det var kun snakk om et par teskjer i gangen. et par ganger daglig
Sunnybeach4gull :) Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Gutten min har drukke 1-2 dl vann sia han va 2 mnd ca :-) Greit å venne dm tidli til å like d :-) Men ha mellom måltidan, så han ikke drakk sæ mett på vann ;-)
Nagilimia Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/foerste_leveaar/tre_maaneder/babyen_kan_bli_glad_i_vann Synes denne artikkelen er fin. Har ikke begynt enda da, men skal prøve om litt....
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2009 Takk for alle svar. Ja syns det er greit å venne henne til smaken =) Er sunt med vann.. Men koker det godt før jeg gir henne det. Å gir ikke mer enn noen skeer. Gir henne dette med D-vitamindråper. Men skal begynne med tran nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå