Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Da var besøket hos Herr doktor over, og vi fikk hilse på en 27mm minibaby med digert hode Hjertet slo massevis og jeg er 9+4 sa han. Termin 23. oktober, akkurat som jeg har trodd. Han mente 9+4 i dag,men innpå her og babyverden er jeg 9+0 og 9+1 likevel. Skjønner meg ikke helt på det der,meeeen det spiller jo ingen rolle Da har jeg lovet småen i magen å tro på h*n.... Så det får jeg pent gjøre. Og prøve å huske det løftet når jeg får panikk og mørke tanker. Skal tro på,skal tro på... Han legen her var av den- faller den ut,så faller den ut- sorten... Jeg spurte om jeg skulle fortsette å gå sykemeldt,- han sa " Jeg skrev ut en sykemelding i går, og det har jeg ikke gjort siden september!" Altså ikke typen som syns sykemeldinger er noe tess. Men jeg skulle følge hodet mitt og gjøre deretter. Så jeg forblir sykemeldt 60% en stund til tenker jeg. Ihvertfall så lenge jeg er kvalm og til forbi 13-14 uker tror jeg.... Men...wheeee. Takk for fine fine tanker De hjalp masse! Skal prøve å roe ned hodet litt nå. Gubben vil fortsatt vente med å fortelle det til barna i familien.... Jeg skjønner jo det,men samtidig så vil jeg gjerne fortelle for å kunne tro mer på det selv...
VinterSol+2 Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 jippi! denne tråden har jeg gleda meg til å lese!! gratulerer med frisk spire i magen! dette skal du se går supert! (og at han målte deg til lenger er jo bare gull.. da vokser jo spiren virkelig som den skal!!) får håpe den verste kvalmen gir seg etterhvert, men som min gynekolog sa; det der er bare musikk i en gynekologs ører, for da er det liv! hehehe klem til deg!
mammatilleander ogPatrick Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 jaaaaaaaaaaaaaa jippi jippi jaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! så glad på dine veiene;) fantastiske nyheter;) gratulerer så masse=) hold deg sykemeldt en stund til du, så er du på sikre siden;) nyt tilværelsen uglemamma:)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2009 Tusen takk,fine jenter )) Har slappet av i dag Ser på fine ultralyd bilder. Deilig! Tenk om kvalmen slipper snart slik at dette bare kan nytes en stund? Kos dere masse dere også! Åh så deilig å senke skuldrene ned fra ørene
Lillypia Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Åh, så godt!! Veldig gode nyheter:) Håper du fåt en flott helg, denne gang skal det gå bra vettu!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå