Gå til innhold

Reisetrille for 5mnd gutt - hva anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Noen anbefalinger er velkommen =)

Reiser en del siden min familie ikke bor i Norge. Har klart meg med bæresele så lenge men regner med at vi trenger en reisetrille når vi reiser i mai. Den skal nok brukes jevnlig så heller god kvalitet enn en billig en!

Kan Quinny Zapp betraktes som en reisetrille? Er den for stor for en 5mnd baby??? Har ikke peiling men kanskje de som har vogndilla og/eller erfaring kan hjelpe meg litt på vei???

Fortsetter under...

Om du ønsker en slik type reisetrile vil jeg anbefale tfk buggster s i steden for zapp, fordi den kan du legge ned ryggen på. Zapp er liten og lett, men det er buggster s også. På buggster kan man i tillegg feste på tfk dypbag, om det er ønskelig. Det finnes også adaptere for maxi cosi bilsete, om det er noe du ønsker deg. Så slik sett er den jo gankse lik Zapp.

Jeg har ingen av trillene, men synes zapp er høpløs til en på 5 mnd, iom ryggen ikke har mer en en innstilling. Derfor kan du jo se på tfk buggster s eller titanium breeze, det er begge lette reisetriller. Jeg ønsker meg selv en tfk buggster s, men når vi snart reiser på ferie med vår 9 mnd gamle datter tar vi med den vanlige vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...