Stoltest Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Hei! Datteren min på 3 og en halv uke legger ikke på seg nok, selv om hun får mat OFTE. I dag var jeg til veiing på helsestasjonen og må begynne med MME i tillegg til morsmelk. Noen som har erfaring med dette, og hvorfor dette skjer? Hun gulper/spyr mye, jeg tror det har en sammenheng, noen med erfaringer og råd?
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Høres ut som min gutt, han er nå 4 mnd. De første to mnd så gulpet han og hadde såne sprutbrekkninger der ALT kom opp igjen, skjedde som oftest når han fikk for mye i den lille magesekken de har... Så jeg var konsekvent på å bare gi han fra en pupp av gangen og med minst 2 timers mellomrom, det hjalp, fikk holde på det meste da. Nå spiser han fortsatt bare fra en pupp av gangen men kan spise nårsomhelst og kan gå en time mellom noen ganger nå uten at han spyr...gulper litt innimellom gjør han da, men det jo greit, så lenge jeg slipper de sprutbrekkningene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå