Gå til innhold

Ledig plass i familiebarnehage i fr.stad sentrum fra 1 august.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg planlegger å starte opp familiebarnhage fra 1 august. Jeg har plass til to barn til i en gruppe på totalt fire barn. Håper å få et barn født i 06 eller 07, og et barn født i 08. Men jeg er interisert i alle aldre. Ta kontakt om det er av interesse så skriver jeg litt mer om dagsplan, ukeplan og årsplan. Familiebarnehagen vil ha mer tid med pedagogisk leder enn det som er kravet og fast vikar som barna får mulighet til å bli godt kjent med.

Jeg vet jeg er igang til august, men skulle jeg få barn er det mulig jeg starter opp i juni, skriv gjerne også om dette er av interesse.

Mvh Sara

Fortsetter under...

Hei igjen, Noen uker siden jeg hadde lagt en innlegg i forbindelse med etterspørsel om hvis noen er interessert å åpne eller være med i familiebarnehage i fredrikstad og jeg svarte det med mitt mobil nr for kontakt.Ser innelgget ditt igjen.Jeg er fortsatt intressert og kan være med hvis du har behov.Om meg selv, er jeg en kvinne i 35 års alder,har bred erfaring både som dagmamma,assistent og kan legge fram ref ved ønske.Ellers er jeg legesekretær ved utdanning men trives best med barn.Kan kontaktes på mail:[email protected] eller på mobil:47253289

hei..

Vi er kanskje interesert i en plass i familiebarnehage.. da det ser ut til at lille mann ikke har fått tildelt noe barnehage plass fra høsten av. Så om han ikke får noe plass så trenger vi dagmamma eller plass i en familiebarnehage.

Lille mann er født i oktober 2008.

jeg kan kontaktes på mail: [email protected]

Mvh Kristine. Mamman til lille theo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...