Gå til innhold

Spørsmål om Koelstra Latinique!!! Må ses! Link

Anbefalte innlegg

Etter å sondert terrenget lenge er jeg skikkelig fysen på denne :D

Men... Hvor lang er disse vognene i ryggen? Mener å ha hørt at Koelstra ( forrige modellen) var litt knapp i ryggen akkurat som Teutoniavognene. Kjedelig om de blir knapp når ungen er to.

Og, hvordan er trillekomfortet? Vant til OTH o.l vogner. Så kresen der.

Litt liten kalesj og. Men, det skal jo alltid være noe som ikke er perfekt :/

Men digge-digger at ungen kan være mot meg på sportsvogna!!!

Og en "tre"-hjulng med regulerbart fotbrett :-))

http://www.koelstra.com

Fortsetter under...

De har iallefall butikk Bergen sentrum og i Sandnes. Vil tro de har i Oslo og. Litt usikker.

Bare hørt skryt om disse vognene. Han i Bergen sa han har solgt de i 12? år og aldri fått en reklamasjon.

De tåler enorm vekt og medfart.

Men, som sagt, litt nysgjerrig på ryggmålet!!

Trodde jeg måtte kjøpe Mistral, Happy eller Simo for å ha ungen vendt mot meg. Men vil påstå at slike vogner er degradering i trillekomfort når man er vant til letter trehjulinger.

Men har ikke sett vogna "in live" ennå.

Jeg var og kikket i butikken i Stavanger for noen dager siden, de hadde ikke fått inn den nye modellen enda. Men mener han sa at den forrige modellen var lang i ryggen, og at den nye ville være tilsvarende? Kan jeg ha hørt feil eller innbilt meg ting? Syns det så ut til å være god lengde. Skal definitivt tilbake og kikke når de får inn Latinique, har også lyst på denne!

Når det gjelder trillekomfort har jeg hørt at den er veldig god, og den føltes iallfall lett og ledig på min lille runde i butikken..selv om det kanskje ikke kan kalles representativt:) Den nye modellen kommer med samme understell som den de har inne nå, og som nevnt er det visst supert i kvalitet.

Vet de har (eller i alle fall har hatt) Koelstra vogner på europris i Åsane. Men det gjelder kanskje bare den butikken siden Kolestra har butikk i Bergen. Sånn utenom det ser jo vognen bra ut, men har hørt om flere som har vært skikkelig misfornøyde med at deler går i stykker osv. Så synes det er litt rart at de i Bergen aldri har hatt reklamasjoner på 12 år når jeg har hørt om folk som er misfornøyde da men... (uten at jeg vet at de har kjøpt vogna i den butikken og klaget der)

ehm...tror du blander litt her anonym. Disse vognene selges ikke på europris! ;-) Det er en liten koelstra butikk i Bergen sentrum og en stor på Kilden senter på nordås. Han her i Bergen har solgt disse vognene i 15 år og aldri hatt reklamasjoner på at understellet har knukket, dette fordi vognen tåler et trykk på 100 kg og blir ofte brukt av handicape 6-7 åringer. Men han har nok helt sikkert hatt reklamasjoner på andre ting!

Men lurter på hvordan disse vognene er i snø? De dobble fremhjulenene kan umulig være særlig bra i snø, fester seg vel snø imellom? Også må man jo brøyte vei i 4 forskjellige spor i stedenfor to slik med en vanlig 4 hjuling.

Annonse

Jeg HAR faktisk sett Koelstra-vogn på Europris i Åsane (i Bergen).. Men mulig de hadde kjøpt inn et parti fra butikken i Sentrum, solgte ut gamle modeller eller noe. De hadde også Koelstra reiseseng der. Måtte bare si at jeg ikke blandet.. :)

Ang reklamasjon stemmer sikkert det med understellet.

ville bare bekrefte at d med europris stemmer. Da Koelstra buttikken som var i åsane en kort periode stengte ned kom der kolestra utstyr på europris. Kanskje d var restene av d han hadde i butikken?!?! uansett så har de ikke d nå lenger!

Hørte innom på koelstra butikken i bergen, de sa vognen skulle komme inn denne uken muligens, men vet ikke om den har kommet! Er spent på denne vognen :)

Tror ikke de er noe korte i ryggen, syns det ser ut som om de har stor og god plass jeg. Over 90 cm liggelengde Mye større plass i koelstra enn i teutonia som er pittesmå for min toåring hvertfall.

Jeg har aldri hatt vognen, men har trillet inne på butikke, syns den kjentes like god ut som othn. Og min søster som tidligere hadde oth har nettopp kjøpt seg koelstra (flexxo pluss). Hun syns koelstra er bedre fordi den har bedre fjæring enn oth (på denne flexxo pluss modellen kan man velge mellom to ulike understell hvor et av de har veldig god fjæring). I tillegg liker hun at den har regulertbart fotbrett og at den er smalere enn oth, på oth var det noen greier som stod ut av hjulene så hun kræsjet ani ting på butikken.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...