mammatilleander ogPatrick Skrevet 19. mars 2009 #1 Del Skrevet 19. mars 2009 ville bare si lykke til i dag og håååper det har gått bra på ul din=) krysser fingrene for deg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831046-uglemamma/
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 19. mars 2009 #2 Del Skrevet 19. mars 2009 Takk..... Sitter her og er hjernetom. En time til jeg skal inn, ringte nå for å bekrefte at jeg husket riktig på timen 13:40,- og hun kunne ikke finne meg i det hele tatt..... Fikk heldigvis beskjed om å bare komme til timen så skulle de fikse det,- men syns det var rart at de bare har mistet meg sånn. Bestilte jo for over en mnd siden.... Stod opp i dag og lagde lunsj til poden og gubben...Men han virket så stresset med at han måtte være med og måtte snike seg unna jobb og bladdibla at jeg sa jeg kunne dra alene siden han ikke hadde lyst. Han mente han hadde lyst til å være med og at det ikke stod på det. Jeg begynte å stortute mens jeg smurte skiver...Prøvde jo å ikke grine på skivene og å ikke vise det til prinsessen,da hadde hun blitt så bekymret... Konklusjonen på visen er at han blir med likevel,tror han skjønte alvoret med at jeg virkelig trenger ham der. Jeg gråt mer da de hadde reist innover til jobb og barnehage. -Jeg kan leke så tøff jeg bare vil,men herreguder så frynsete jeg er i nervene i dag. Det er Den vakre dagen ute, jeg burde gått en tur...Men jeg har sovet til nå for da går tiden fortere og jeg slipper å grue meg så lenge....Åååh,så vanskelig...... Takk for gode tanker.... Skal gi beskjed med en gang jeg kan....Om jeg ikke er knust,da kan det ta litt tid. *Gjemme seg* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831046-uglemamma/#findComment-139831348
mammatilleander ogPatrick Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mars 2009 offentlige "etater" klarer det meste skal jeg si deg;) men godt du får komme til timen allikevel da:) ville vært fælt å skulle vente enda lenger når du har forberedt deg på i dag.. tenk nå er vi 9+1 alt, ukene har jammen meg gått fort selv om jeg aldri hadde trodd de skulle gjøre det... men får vel si heldigvis=) huff, jeg kjenner igjen den derre griningen, er jo ikke sånn at mannfolka mener det, men vi gravide klarer jo å vri og vende på alt dem sier, det er pyton, men utrolig godt å høre at du slipper å gå alene, jeg trur ikke jeg hadde orket det... tenker masse på deg, vil så gjerne det skal gå bra for deg denne gangen=) jeg skulle gå litt på jobb i dag, spiste frokost, men det skulle jeg ikke gjort før jeg gikk, måtte gå hjem igjen etter en time, blei så kvalm(blei bare medisinutdeling jeg fikk gjort i dag, heldigvis at jeg går i aktiv sykemelding), jeg har ikke vært kvalm på dagen tidligere i svangerskapet, så dette var nytt for meg gitt.. men for å si det sånn, alle symptomer er velkomne så lenge mini er frisk i magen min=) krysser fingre og bein for at det har gått fint med deg i dag=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831046-uglemamma/#findComment-139832021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå