Gå til innhold

Hva syns dere om emmaljunga da folkens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stor og tung kansje? Tar kansje mye plass i bil....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Emmaljunga City Cross med Citybag? Har ikke erfaring selv, men har tenkt å kjøpe denne vognen. Skal visst være en av de letteste vognene på markedet...

Skrevet

den er knallfin :)

var i københavn en lørdag for noen uker siden, masse masse par med barnevogn på tur..

Og det er ikke å overdrive hvis jeg sier at 90% hadde emmaljunga.. i diverse farger :)

Liker citycross med bag - og 11 kg er jo ikke veldig mye..

Skrevet

tusen takk for svar jenter!!:) noen som har adressen til hjemmesiden dems?

Skrevet

anbefaler emmaljunga på det varmeste =) og på 09 mod er stoffer inprignert så det tåler vann =)

www.emmaljunga.no

nettbutikker som selger emmaljunga:

www.toffeliten.no

www.babykos.no

Skrevet

Jeg liker ikke de store emmaljunga duo vognene, har ei venninne som har den og den er jo enorm, ser nesten dumt ut når de som triller den er litt små, de er også tunge og tar mye plass.

Har ei annen venninne som har emmaljunga city cross, og det er noe helt annet, og skulle jeg hatt en 4hjuling ville jeg nok valgt denne.

Skrevet

Sjekk ut den nye utgaven av bladet GRAVID. Der er det "årets store vogntest". Emmaljunga City Cross kom best ut! Ingen anmerkninger på sikkerheten og svært god kvalitet! BEST I TEST! :-)

Skrevet

Må si at jeg elsker utseendet og funksjonene på edge'n vår! Har ikke fått trillet den med baby enda, for hun er ikke født, men vi har testet den i bagasjerommet på bilen og slikt, og jeg er kjempefornøyd! Ikke noe problem å få den inn i bilen, både med og uten bag på. Synes ikke den er så tung å løfte ut og inn heller, jeg, men kanskje det bare er jeg som er over gjennomsnittet sterk... ; )

Skrevet

Jeg er også utrolig fornøyd med vår edge. Men så bor vi langt oppi nord og trenger plass til tjukk voksipose osv. På bussen i Oslo var jeg litt lei at den var så stor. Men vesla brukte hoftepute til hun var drøye 4 mnd. gammel. Og da var jeg veldig glad for størrelsen.

Skrevet

Jeg syns de er veldig gode er du ute etter en noe mer tradisjonell vogn. Men jeg syns designene er ultrakjipe og har aldri funnet en farge eller mønster jeg syns er fint på de vognene.

Skrevet

Elsker vår edge duo, selv om den er stor og tar stor plass i bil. Den er så god å kjøre, selv her hvor det er myyye sne til tider. Og så er den lun også (er relativt kaldt her), og plass til voksiposen i bagen er must for meg.

Og når snuppa var liten var det superpraktisk med vuggefunksjon på bagen. Brukte sitte med foten å vippe henne når hun lå i bagen så jeg fikk spise.

Det er kun størrelsen som er minus, men så trenger jeg jo også en så stor bag så da er ikke det så viktig. Får heller kjøpe en trille til shopping så jeg slipper ha den så mye i bilen.

Skrevet

vi hadde edgen først, var fornøyd med den, men byttet den ut etterhvert pga syns den var så tung å løfte inn og ut av bilen. men den var veldi god å trille, føltes ikke som over 20kg...

har nå kjøpt NITRO, men er ikke helt sikker på hva jeg syns om den pga jenta vår får ikke sove i den mens vi triller, bare når den står stille. Det er ikke luft hjul på den, så den humper mye mer enn edgen. Syns vognvalg er VELDIG vanskelig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...