Gå til innhold

Hva så dere på ultralyd i uke 14?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke vært på ul denne uken, men uke 12 +4, da så man et lite mini menneske med fingre og tær. Om den som skal ta ul på deg er spesialist kan han / hun også se hjernehalvdeler, ryggmarg, neseben, hjerteklaffer osv.. Masse nyttig man kan vite slik at man vet alt er i orden. De sier at kjønnet et tydelig fra uke 14, så er du heldig kan du se kjønnet... :o)

Så lenge den ligger riktig til da,,

Masse lykke til. Fortell gjerne hvordan det har gått...

Jeg har heller ikke vært på noe ul i uke 14, men som hun over var jeg det i uke 12. Det ligger ultralyd bilde på bloggen min, så du kan jo ta en titt der og se hva jeg kunne se om du vil:)

(ligger ul bilder fra uke 8 og uke 12 der)

www.prego.blogg.no

Hei!

Veg og min kjære var på ultralyd i dag, jeg er 14+4, og vi fikk se en liten beibi som sparket og slo og sprikte med fingrene. :-) Kjempekoselig! Jordmoren mente hun kanskje kunne se hvilket kjønn det var, men hun var litt usikker enda i dag, så vi får se om lillegull ligger bedre til neste gang :-)

Jeg var også på ul i uke 14. Litt dårlig apparart, men så en liten tass med fingre og hjerte som slo. Min hadde hikke, så han hoppa opp og ned og svømte omkring og slo kollebøtte. Veldig artig var det i allefall og ble litt mer real..

Lykke til!

Annonse

13+4 og vi fikk se en aktiv krabat, armer og bein, hjerte som slo, bra med fostervann, magesekken, nakkefold, hake, nese og ja ganske mye egentlig:-) Spurte om det var lett for han å se hva slags kjønn det er.... nei det er ikke lett...Jo det er det, sa han!! Det er en gutt!!! TJhoo, det var egentlig det jeg hadde følelsen av!! Siden vi har både gutt og jente fra før spilte det virkelig ingen rolle, men var jo litt nysgjerrig da vettu!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...